El PXOM de 2003 enfrenta a Áurea Soto y Rosendo Fernández

El portavoz del grupo municipal del PP, Rosendo Fernández, salió ayer al paso de las declaraciones en las que la concejala de Urbanismo, Áurea Soto, recriminaba la 'deixadez' en la gestión de este departamento municipal durante los 12 años de gobierno del PP, siendo alcalde Manuel Cabezas. Así, Fernández considera que 'xa está caduco e tremendamente manido o sempiterno argumento de que toda a culpa do que pasa nesta cidade é do PXOM de 2003'.
El popular insiste en que ese plan, anulado definitivamente por el Tribunal Supremo hace un año, 'tan malo non debía de ser' cuando sirvió , dice, para conceder 'in extremis' licencias como las de Hipercor y Eroski. Además, Fernández insta a la concejala a que 'se centre na xestión e deixe de xustificar os seus erros do presente no pasado'.

Ante estas palabras, Áurea Soto contestó que 'os 12 anos do PP nos meteron nunha maraña xudicial, tendo que traballar arreo para reconducir o que fixeron no urbanismo de Ourense'. La edila volvió a recordar las recalificaciones concedidas al empresario Bautista Rodríguez para compensar la no ejecución del proyecto de reparcelación de una de sus propiedades. 'Este asunto é un exemplo dos 12 anos de goberno do PP: sete requerimentos do Tribunal Superior de Xustiza sen contestar polo Concello que derivan en recalificacións por valor de 14 millóns. Agora volven a este goberno, que ten que traballar para defender ó Concello'.

Te puede interesar