política local

Los rivales políticos elogian el trabajo del excandidato

El alcalde mostró "respecto e cariño", pero le reprochó "non ter sido máis cercano para chegar a acordos"

El revuelo en el PSOE ha traspasado las fronteras del partido, llegando al resto de fuerzas políticas de la ciudad de Ourense, que se encuentran con un movimiento totalmente inesperado. Aprovechan todos para elogiar el trabajo de José Ángel Vázquez Barquero, aunque también hacen una lectura política de lo sucedido en los últimos días.

El alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, mostró su "lamento polo feito de que se marche, pero como é algo persoal, ten o meu total respecto e cariño, porque fóra do ámbito político temos relación e amizade". No obstante, el regidor apuntó que "isto visualiza esa división interna" en el PSOE, reprochando a Barquero "que tivese sido máis cercano para chegar a acordos".

Desde Ourense en Común, el portavoz, Martiño Xosé Vázquez, hizo una valoración "máis persoal que orgánica", al entender que "non ten sentido valorar lóxicas internas doutra organización". El también candidato a la Alcaldía valora muy positivamente el trabajo realizado por Barquero en su etapa en el Concello."Áinda que ás veces discrepamos, sempre foi fiel ós seus principios e obxectivos. Temos presentado decenas de iniciativas conxuntas, pero bloqueadas porque non tiñamos a maioría do pleno", dijo Martiño Vázquez, que teme que, de cara al 26-M, lo sucedido "pode supoñer unha sobrecarga de ruído orgánico, en paralelo a un vacío de confianza".

Por su parte, el candidato del BNG a la Alcaldía, Luis Seara, se limitó a mostrar "o noso máximo respecto ós procedementos internos doutras organizacións, polo que non entraremos a valorar", aunque sí aprovechó para poner en valor la candidatura nacionalista, "aprobada por unanimidade, algo polo que estamos moi contentos".

También se manifestó sobre el adiós de Barquero el presidente de Adelante, Benito Iglesias, "sin querer hacer leña del árbol caído" tras lo sucedido. "Se va un concejal del que hay que valorar su experiencia, respeto y talante, que no han sido aprovechados en beneficio de la ciudad por el alcalde".

Mientras, la plataforma Ourense Mellor mostraba en un comunicado su "preocupación pola decisións tomadas", e insistían, "agora máis que nunca, na unidade das forzas de esquerda da cidade". Destacan que "debemos priorizar os intereses da xente fronte aos intereses das cúpulas dos partidos".

Te puede interesar