PARA O PÚBLICO MÁIS NOVO

A denominación do viño de Valdeorras lanza unha campaña en Madrid, Asturias e Galicia

Busca "crear imaxe" e darse a coñecer "máis" co lema 'Comparte Valdeorras'

O Consello Regulador da Denominación de Orixe de Valdeorras inicia unha campaña "fresca e divertida" en Madrid, Asturias e Galicia dirixida ao público máis novo co lema 'Comparte Valdeorras', que busca "crear imaxe" e darse a coñecer "máis".

"Se non che coñecen, non che poden vir a visitar e temos que romper esa dinámica", explicou o presidente do Consello Regulador, José Luís Pando, quen explicou que 'Comparte Valdeorras' xa é "unha realidade" e as súas gráficas acompañarannos nos seus diferentes soportes (televisión, valla e redes sociais) ata a celebración da XVII 'Feira do Viño de Valdeorras', que este ano terá lugar por primeira vez en O Barco de Valdeorras.

Pando explicou o cambio de situación pola "falta de afluencia que se seguía rexistrando ano a ano" en A Rúa, sen esquecer que O Barco é o núcleo "máis poboado" de Valdeorras. "Buscamos unha situación máis urbana, de doada accesibilidade, que facilite a chegada dun maior número de persoas,", sinalou.

Para iso, traballouse co fin de difundir esta feira nas catro provincias galegas a través dunha serie de actos que tiveron lugar ao longo do mes de xuño en A Coruña, Lugo, Vigo e a última en Ourense. Todas elas tiveron un nexo común: a implicación de personalidades ligadas á cultura galega como Miguel Anxo Prado ou Cristina Pato.

"Queremos que nos asocien cunha denominación de orixe implicada coa cultura. Contar con estes embaixadores permítenos, ademais, traballar unha promoción conxunta con xente que está ademais moi implicada connosco e cos nosos proxectos en Valdeorras, se nota que contamos co seu apoio,", explicou.

Ademais de dar a coñecer as novidades na Feira e as actividades para eses días, tamén se presentou a campaña 'Comparte Valdeorras', coa que se persegue un obxectivo claro: mellorar o posicionamento da Denominación de Orixe Valdeorras e potenciar o coñecemento dos seus viños no consumidor final, co obxectivo de que "reverta" na comercialización.

Te puede interesar