El Supremo da la razón al Sindicato Labrego Galego

undefined
photo_camera Brais Álvarez y Samuel Formoso en rueda de prensa. (P.P.)
La sentencia del Supremo avala al Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que concluyó recientemente que “as axudas publicadas por mor da situación de covid que a Consellería do Medio Rural convocou para o sector de vacún de carne eran discriminatorias", dicen en el SLG

Desde la sede del Sindicato Labrego Galego en Xinzo celebraron este viernes la sentencia del Supremo que, tal y como puntualizaban Brais Álvarez y Samuel Formoso, coordinador y responsable del Sector vacuno de carne, avala al Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que concluyó recientemente que “as axudas publicadas por mor da situación de covid que a Consellería do Medio Rural convocou para o sector de vacún de carne eran discriminatorias por excluir ás granxas de menos de 10 vacas”, subrayaba el propio Brais Álvarez. 

El Sindicato Labrego Galego fue la entidad que inició este procedimiento judicial tras conocer el orden de ayudas, surgidas para paliar la bajada de precios del sector en el 2020 por la paralización de la hostelería. “Soamente percibiron a axuda 4.621 granxas das case 19.000 que hai no sector”, subrayó Álvarez.  “A Xunta terá que artellar algunha medida para que a axuda chegue a estas explotacións. A Xunta aposta por un modelo intensivo, tal e como reflexan as súas políticas”, añade Formoso. 

Desde Medio Rural aseguraron que “acataremos a sentenza” aunque “é un feito que as explotacións máis pequenas (as de menos de 10 animais) notaron menos os efectos da pandemia”.

Te puede interesar