El actual máximo responsable directivo del Ourense remarca que 'sempre dixen que non deixaría ó clube colgado, polo que seguirei ata fin de tempada'

Aníbal se va, Seoane sigue

Aníbal Pereira, pensativo en el dircurso de Manolo Seoane el día de la presentación de la plantilla. (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
Con la asamblea de Club Deportivo Ourense llamando a la puerta (será el lunes, a las 20,00 horas), las últimas semanas había comenzado la rumorología sobre quién sería el dueño del sillón presidencial.
Todo hacía indicar que sería Aníbal Pereira el que asumiera el cargo, pero hace un mes salió a la palestra el nombre de Plácido Díaz, ex presidente del Ponte, y los acontecimientos comenzaron a acelerarse. Más que nunca, Seoane y Pereira mostraron en público sus diferencias, lo que todo indicaba que uno de los dos no seguiría después de la asamblea. Pues bien, Aníbal Pereira presentó ayer su renuncia a la actividad que tanto él como su grupo de trabajo venían realizando desde junio, tras la dimisión de Juan Pérez.

Conocedor de esta marcha, Manuel Seoane destacó que 'sempre dixen que non deixaría ó clube colgado, polo que seguirei como presidente ata fin de tempada. ¿Outras opcións? No seu día, un conselleiro puxo un nome sobra a mesa -el de Plácido Díaz-, pero non foi adiante'. 'De todas formas -añade-, 'non estou aferrado ó sillón de Clube Deportivo Ourense, polo que se aparece alguén ten as portas abertas, eu nese caso estou disposto a marchar ou a continuar nun segundo plano, pero en todo caso non sería nunca antes da asamblea, o plazo é moi curto e non debemos precipitarnos. Nesa asamblea entrarei como presidente e sairei como presidente'.

'¿Alguén da miña confianza? Non hai ningún nome sobre a mesa, insisto, houbo un directivo que propuxo a alguén, pero non saíu'.

El presidente Manuel Seoane no quiere entrar en polémicas sobre la marcha de Pereira: 'Non vou a opinar nada, porque eu nen os fun buscar -a Aníbal y su equipo de colaboradores-, nen os mando marchar. Os seus motivos terán, aínda que eu daba por feito que el sería presidente trala asamblea. ¿Se eu lle fixen a zancadilla? Non vou a entrar ó trapo de nada do que dixera, agora hai que centrarse no equipo e seguir pelexando para manter ese primeiro posto no que está neste momento'.

Te puede interesar