Castrelo do Val ya dispone de servicios bancarios: un cajero

photo_camera Las autoridades visitaron el cajero, a la entrada del centro de salud.
Concello, Xunta de Galicia y Abanca estudian programar una formación sobre su funcionamiento a los usuarios

Los vecinos de Castrelo do Val ya cuentan con un servicio más en el municipio: servicios financieros. La entidad bancaria Abanca, a través de un convenio con la Xunta de Galicia, instaló esta semana un cajero automático en Castrelo do Val, concretamente a la entrada del centro de salud. 

“Nós entendemos que é un servizo máis para os cidadáns e tratamos de buscar o sitio máis céntrico e que mellor se adaptaba, espero que nun futuro se poida mellorar o acceso e facer unha formación para os usuarios”, señalaba Vicente Gómez, alcalde de Castrelo do Val, ayer en una visita. Gómez acompañó a David Cabañó, director general de Política Financeira e Tesouro; Mateo Alonso, coordinador institucional de Abanca en Ourense, y Gabriel Alén, delegado territorial de la Xunta en Ourense. 

En la cita quisieron recalcar la importancia de dotar al rural de servicios financieros. “O 99% dos concellos galegos terán acceso a eles”, aseguró Cabañó, afirmando que el objetivo de esta iniciativa “é o de loitar contra a problemática que supoñía o acceso aos servizos bancarios no rural, evitar a exclusión financeira e promover que toda a poboación, con independencia do seu lugar de residencia, teña acceso aos servizos”.

Te puede interesar