El PSOE obliga a señalizar las fuentes no potables de Beade

Varios casos de gastroenteritis fueron comunicados por los socialistas a Sanidade, que obligó a colocar los carteles 

El grupo municipal del PSdeG-PSOE de Beade muestra su satisfacción después de que el Concello, “tras meses de deixadez”, procediese a señalizar las fuentes en las que el agua no es apta para el consumo humano. Los socialistas aseguran que “provocaron varios casos de gastroenterite” entre la población.

Señala este grupo que fueron varios los escritos que motivaron a la Consellería de Sanidade a requerir al alcalde de Beade la señalización de las fuentes indicando que el agua no era potable, siguiendo los protocolos establecidos. E inciden en que “unha vez máis temos que ser os socialistas os que miremos polos intereses, a seguridade e a saúde da veciñanza, ante a inacción e desidia do alcalde do PP, Senén Pousa”. 

Añade el PSOE que, ante la aparición de “casos de gastroenterite motivados polo consumo da auga da fonte Nova e da fonte de San Ignacio”, decidiron “tomar cartas no asunto para paliar a situación e alertar á veciñanza ante un caso que afecta a saúde pública. Tralo traballo levado a cabo polo PSOE, estas dúas fontes contan hoxe xa coa sinalización pertinente de que a auga non é apta para o consumo humano”, según indica la concejal socialista en Beade, Carmen Rama Cotelo.

Te puede interesar