El PP considera que hubo 'unha deixadez de funcións' al tramitar los convenios con la empresa

El alcalde admite 35.000 euros de deuda a Amencer Reciclado

La concejal Marga Martín y el alcalde, Agustín Fernández, en un acto ayer en el Auditorio. (Foto: XESÚS FARIÑAS)
El alcalde de Ourense, Agustín Fernández, sólo reconoce adeudar 35.000 euros a la empresa Amencer Reciclado, integrada en la Fundación Amencer-Aspanas, que emplea a 37 personas discapacitadas.
'Desde que son alcalde mantiven varias reunións nas que quedou moi claro que a única débeda do Concello con Aspanas é un convenio de 2010 por 35.000 euros que non se puido pagar porque a xustificación do gasto se fixo hai tres meses', señaló, alegando que'hai o compromiso de abonala o máis pronto posible'. Consideró 'que se debería facer máis autocrítica por parte dos seus xestores' cuando culpan de su situación 'á única entidade que a esta apoiando continuamente'. Añadió que los convenios que se establezcan en lo sucesivo con la entidad estarán vinculados a que se mantengan los empleos.

Mientras, el portavoz del grupo municipal del PP, Rosendo Fernández, criticó ayer la gestión del gobierno municipal al respecto de este caso, que considera de 'auténtico escándalo'. Así, lamenta que 'haxa unha débeda de 35.000 euros sin pagar desde 2010, cando se pavonean de que é un Concello saneado, e resulta que non paga a un colectivo de discapacitados'. Recuerda también que la empresa reclama otros 150.000 euros que el Concello no reconoce, lo que atribuye a 'unha deixadez total de funcións', porque era responsabilidad del Concello haber realizado los convenios correctamente y, si no era así, pregunta 'por qué ninguén lles mandou parar', más cuando estaban trabajando en instalaciones municipales. 'Se estiveron traballando, agora teñen que cobrar', precisa.

En este sentido, el PP presentó ayer en el Concello un escrito solicitando los informes jurídicos sobre los convenios con la entidad, las facturas emitidas al respecto y los informes de la intervención municipal.

Finalmente, desde la empresa señalaron ayer, con respecto a las declaraciones del alcalde, que la deuda es con Amencer Reciclado (no con Aspanas) y que 'para manter a totalidad da plantilla, a empresa precisa que o Concello pague recoñeza a prestación de servicios' y que es 'paradóxico' que ponga esta condición sin haber abonado las facturas pendientes.

Te puede interesar