POLÍTICA

Baltar: “A cesión de senadores é unha fraude ao electorado"

<p></p>
photo_camera Francisco José Fernández, Edelmira Barreira, Manuel Baltar, Carmen Leyte y Juan Manuel Jiménez Morán

El PP ourensano critica el "xogo suicida" del PSOE en beneficio del independentismo catalán

El presidente provincial del PP, Manuel Baltar, acompañado por los cuatro senadores populares ourensanos en la nueva legislatura, se ha sumado a las críticas contra el PSOE por la cesión de cuatro de sus senadores, repartidos a partes iguales entre ERC y a Democràcia i Llibertat 
–plataforma a la que pertenece Convergència–, para que ambas fuerzas independentistas cuenten con grupo propio en la Cámara Alta.

El mandatario ourensano tachó de "fraude ao electorado" la decisión de los socialistas, al entender que "ningún dos senadores que se presentou as eleccións fixo campaña dicindo que se chegase ao Senado non formaría parte do grupo socialista", poniendo como ejemplo el caso del senador por Lugo Ricardo Varela, derivado a la formación promovida por Artur Mas. Manuel Baltar se refirió a este acuerdo como un "xogo suicida de Pedro Sánchez que rompe o discurso constitucionalista que todos deberiamos defender".

Para el líder de los populares ourensanos, este trato de favor al independentismo catalán afectan "ao cerne da nosa Constitución, que é a unidade da nación española". "Estamos a ver unha bipolaridade política que non compartimos en absoluto", afirmó Baltar. El presidente provincial del PP recordó que con esta maniobra solo permanecería un senador socialista electo tras el 20-D, el ourensano Luis García Mañá, sobre el que trasladó sus dudas sobre "se ten ou non a militancia socialista".

Reivindicando el programa y los candidatos que integraron las listas del PP desde la campaña, Manuel Baltar se desmarcó de "un tipo de xogo que desvirtúa un dos alicerces da democracia que temos en España dende 1978". El líder popular reivindicó la "estabilidade", sustentada en la Carta Magna, frente a las "solucións personalistas" de otros partidos políticos.

La senadora del PP Edelmira Barreira, que habló en nombre de sus compañeros Carmen Leyte, Francisco José Fernández y Juan Manuel Jiménez Morán, aseguró que en un clima de incertidumbre como el actual, "hai quen xa deixou claras as súas preferencias, e ese foi o señor Sánchez, que cedeu a voz dalgúns dos seus votantes aos independentistas".

La representante ourensana en la Cámara Alta indicó que esta cesión de senadores solo persigue que cada una de estas dos formaciones catalanas "conte cun grupo parlamentario propio, un voceiro propio e cunha subvención propia, non é máis ca unha fraude aos votantes".

Te puede interesar