Política

Caballero ve a Jácome “sen proxecto de cidade"

Gonzalo Caballero, junto a cargos del PSOE de Ourense, ayer. (Foto: Miguel Ángel)
photo_camera Gonzalo Caballero, junto a cargos del PSOE de Ourense, ayer. (Foto: Miguel Ángel)
El secretario xeral de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, mantuvo ayer una reunión de trabajo con la organización política en la provincia

El PSOE gallego cree que el PP perdió "toda a credibilidade" por apoyar en Ourense a Gonzalo Pérez Jácome para ser alcalde, ya que no tiene "capacidade, seriedade,  responsabilidade nin proxecto para a cidade", y pide al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que vaya a Ourense "a explicar os motivos que levan a situar a nova estación de autobuses xunto a un centro sociosanitario". 

El secretario xeral de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, mantuvo ayer una reunión de trabajo con la organización política en la provincia de Ourense, junto al secretario provincial, Rafael Villarino, y otros cargos. 

Caballero pidió al presidente de la Xunta que "deixe de mandar a súa conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, para tentar xustificar o que non se pode xustificar", en relación a la intermodal, y que sea él quien dé explicaciones, porque la obra en su conjunto tiene "o selo do PP".  Lo siguiente que debería hacer, dice el líder del PSOE, "é explicarllo ao seu alcaldede Ourense, para que traballen na mesma liña e comparecer xuntos". 

Gonzalo Caballero también se refirió a la reapertura del paritorio de Verín. "A mobilización masiva fixo recuar á Xunta e foi unha vitoria", dijo el socialista, que animó a la ciudadanía a participar en la manifestación por la sanidad pública en Santiago, porque eso fue la "punta do iceberg do desastre na política sanitaria de Feijóo". 

IVA y elecciones

En cuanto a un supuesto adelanto electoral en Galicia, Caballero aseguró que el PSOE está preparado "se a quere facer en abril, en maio ou en setembro".  

Sobre el problema del impago del IVA a las comunidades autónomas, dijo que la vía de los tribunales que impulsa la Xunta "non levará a nigures", e insistió en que la salida debe pasar por la "negociación e o diálogo multilateral", frente a un problema que, recordó, "xerouno Cristóbal Montoro en 2017".

Te puede interesar