Sanidad

Decenas de trabajadores protestan por las deficiencias del servicio de Medicina Interna del CHUO

"Dende a apertura do novo edificio as deficiencias coas que convive o persoal son innumerábeis", lamentan

Decenas de trabajadores del CHUO se han concentrado este martes por la mañana a las puertas del complejo hospitalario para protestar por las condiciones del servicio de Medicina Interna. Con consignas como "Mais enfermeria, menos risco!" o "22 doentes, una enfermeira a carreira", los concentrados han mostrado su apoyo a los trabajadores de Interna, que llevan tiempo denunciando su situación laboral.

"Como todos saberedes de primeira mán ou por comentarios de compañeiros e compañeiras, dende a apertura do novo edificio de hospitalización as deficiencias coas que convive o persoal alí adscrito son innumerábeis", lamentaban los organizadores en la convocatoria de la protesta. Además, dicen, se suman "unhas plantillas de persoal moi escasas, que provocan que a atención aos doentes non sexa a decuada".

Hace unos días, la enfermera Montse Padrón ejercía como portavoz y denunciaba la "falta de recursos materiais e tamén humanos". Según Padrón, esta situación, con pacientes de avanzada edad, pluripatológicos, polimedicados y muchos dependientes, provoca que en los turnos de tarde y noche "se dupliquen ou tripliquen os pacientes por profesional e non ofrezamos un servizo cun mínimo de calidade e seguridade". Explicó que, con la temporada de gripe, habrá "un sobreaforo, polo que pedimos a intervención da Xerencia para cambiar a situación".

Te puede interesar