El emotivo propósito del Leonardo Da Vinci que pedaleó por Ourense

Este domingo un hombre ataviado con un disfraz de Leonardo Da Vinci recorrió Ourense sobre una bicicleta de madera

El conocido entroideiro verinés Miguel Prieto Sotelo, “Chita”, sorprendió ayer a vecinos y turistas que paseaban por el centro de la ciudad. A las doce del mediodía, ataviado con un disfraz de Leonardo da Vinci y montado en una bicicleta de madera, recorrió la rúa do Paseo hasta llegar a la Praza Maior. Su singular carrera, grabada por más de uno, tenía un emotivo propósito: homenajear a su amigo verinés “Geri” Fernández, fallecido en 2017 con 36 años. “A bicicleta coa que recorrín o centro era de Geri, feita por el. Quixen ensinala na capital para recordalo”.

Fernández, de saga de carpinteros, impulsó la marca de bicicletas Ciclowood en Verín en 2008: “As súas creacións eran moi famosas, algunhas delas chegaron a participar en carreiras moi importantes”. Sotelo publicó recientemente su libro “Dende a Ponte a Monterrei”, en el que recuerda la historia de su gran amigo. En respuesta, la familia de Geri le regaló la bicicleta de la que ayer presumió en la ciudad. “Con este paseo tamén quería agradecerlle o detalle aos seus familiares. A bicicleta, ademais, é moi bonita”, señala. 

En el camino desde el Paseo hasta la Praza Maior, numerosos viandantes lo grabaron y lo pararon para preguntarle quién era, sorprendidos ante su curioso atuendo. “Pensaron que me contrataran do Concello para amenizar, pero xa lles dixen que nada diso”, comenta. ¿Y la idea de vestirse de Leonardo da Vinci? “Tiñan o disfraz na asociación Andén I da Ponte e prestáronmo, porque pegaba moito ca bicicleta. Así sería ‘Leonardo da Bici’, e tamén era un xeito de homenaxear ao noso Entroido”, bromea Chita.

Te puede interesar