Farjas asegura que el Plan Director “segue adiante'

El Plan Director para la ampliación del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense 'segue adiante coa garantía de mantemento das prestacións sanitarias públicas de calidade', según aseguró la conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, 'a pesar da grave crise económica que atravesamos'.
La titular de Sanidade explicó que el primer plan presentaba una serie de deficiencias que 'non daban resposta adecuada ás necesidades dos pacientes, polo que sería unha irresponsabilidade sacalo así'. Durante su internvención en el pleno del Parlamento también apuntó que 'no CHUO traballamos cos profesionais dende o primeiro momento para conseguir unha mellor organización dos espazos e servizos que conduzan a aumentar a calidade asistencial prestada ós nosos pacientes'. El traslado de Psiquiatría de Toén a Piñor y la consecuente centralización de Medicina Interna en el CHUO son algunas de estas mejoras, según Farjas, que reiteró el mantenimiento del número de camas y trabajadores. 'Trátase dunha iniciativa que parte dun proxecto de mellora asistencial proposto polos servizos de Psiquiatría e Medicina Interna', explicó.

Farjas recordó que las camas de la primera planta de Piñor quedarán reservadas para momentos de posible sobrecarga asistencial. En este sentido, recordó que la ratio de camas del área de Ourense es mayor que la media gallega y estatal. 'Polo tanto, non estamos ante unha cuestión de falta de camas, senón ante unha necesidade de organzación con criterios claros e con rigor, que é como estamos traballando', aseguró Farjas.

Te puede interesar