Desde el Concello apuntan que se duplicaron las ayudas a estas entidades

'As políticas sociais son imprescindibles agora'

Marga Martín, edil de Benestar. (Foto: JOSÉ PAZ)
Las dificultades que atraviesan las organizaciones benéficas no pasan inadvertidas para la Administración. La concejala de Benestar del Concello de Ourense, Marga Martín, apunta que 'somos conscientes da situación económica actual e tamén de que estas asociacións realizan un traballo importantísimo. Ninguna Administración sería capaz de asumilo', apunta. Por ello, la edil de Benestar indica que 'sempre optamos por apoiar a estas entidades. Fixemos un grandísimo esforzo, dado o contexto económico actual, para lograr duplicar os recursos destinados a estas organizacións', indica.
Marga Martín critica, además, que la Administración autonómica 'deixounos bastante abandonados en temas sociais' y que 'o Concello ten en marcha un plan de inclusión' que intenta suplir 'a falta de axuda da Xunta'. La edil de Benestar señala también que 'moitas veces estas asociacións tiran da Administración, porque están sempre en contacto coa realidade e saben perfectamente cales son as necesidades reais das persoas'.

La edil ourensana explica que, precisamente, ante la carestía económica que sufren muchos colectivos, 'as políticas sociais son moi importantes' y que 'o orzamento que destinamos a elas non baixou, subiu'.

A pesar de las dificultades, no obstante, desde asociaciones como Atox Ourense apuntan que 'non hai que estar só pendentes das subvencións' y que 'a pesar do lastre que supón a crise hai que tirar sempre para adiante'. Precisamente, teniendo en cuenta el contexto actual, esta asociación acaba de organizar, con esfuerzo, un viaje lúdico para sus usuarios.


VISIBILIZACIÓN

Visibilizar el trabajo de estas asociaciones es, por otro lado, fundamental. 'Moitas veces está oculto, non se coñece ou non se estima o suficiente', indica Marga Martín.

De todos los programas sociales que tiene en marcha el Concello, 'o máis caro é o de axuda a domicilio'. Un programa, al que se destinaron para el presente año unos tres millones de euros y que da asistencia a más de 1.000 personas.

En cuanto a las últimas aportaciones que realizó el Consistorio, en materia social, a las distintas asociaciones de la ciudad, se encuentran los 300 euros que destinaron a cada una de las 37 asociaciones que participarán en el Paseo pola Saúde, que se celebrará los días 7 y 8 de abril, en la calle Bispo Cesáreo, en el que los asistentes podrán hacerse controles sanitarios gratuitos con motivo del Día Mundial de la Salud.

Te puede interesar