La Xunta: “Por agora, a oferta privada é suficiente"

La red de albergues públicos está siendo ampliada con la construcción uno nuevo en Oseira y otro en la Casa da Viúva de A Gudiña

Los albergues ni están abiertos ni tiene previsión de apertura. Desde la Vicepresidencia primeira e Consellería de Presidencia, Xustiza e Turismo, no ven necesario, por ahora, empezar la actividad. "Os albergues públicos continúan pechados ao contar cunha oferta privada suficiente sen necesidade de que se faga competencia cos da rede pública", indicaron fuentes de ese departamento. 

Desde el gobierno autonómico sostienen que los peregrinos pueden "dispoñer dos servizos de aloxamento de carácter privado e consultar a súa dispoñibilidade" a través de la web de albergues privados.  En todo caso, explican que llevan tiempo "traballando arreo para aproveitar ao máximo a oportunidade histórica de ter un Xacobeo que se estende ata 2022". 

Por ello, advierten de que todos los albergues cuentan con el protocolo covid para la reapertura y que se puso en marcha "unha liña de axudas para adquirir material de protección para os establecementos turísticos, incluídos os albergues privados".

La red de albergues públicos está siendo ampliada con la construcción uno nuevo en Oseira y otro en la Casa da Viúva de A Gudiña, que espera abrir en verano. También se proyecta  uno en Piñor.

Te puede interesar