Sira Domarco, un local que sabe a Nadal en Allariz

Flor y Sira fuera de la tienda, con el decorado navideño.
photo_camera Flor y Sira fuera de la tienda, con el decorado navideño.
Sira Domarco tiene una tienda de moda en Allariz, en la que en cada Navidad decora su local, al igual que la calle en la que está ubicada, ayudando, además, al Concello en la preparación y colocación de elementos navideños por segundo año consecutivo.

La tienda de moda de Sira Domarco en Allariz es un claro ejemplo de cómo se debe decorar un local en época navideña. Es la segunda ambientación que hacen en la tienda, ubicada en la Rúa Castelao del bajo número 2. 

“Unha decoración totalmente feita a mán”, como explica Sira Domarco, la dueña de la tenda. ”Decoramos non só toda a tenda, senón tamén a rúa. Colaborando co Concello para quitarlle un pouquiño de responsabilidades”.

Sira Domarco y Sol Fernández son amigas desde hace más de 30 años. Sira quiso destacar la labor de Sol, su mano derecha. Sol fue la primera persona a la que le comentó la idea de abrir la tienda. Sira cuenta que tuvo su apoyo desde el primer momento y que es una de las mejores personas que uno se pueda encontrar en el camino. Para Sira, el proyecto no sería posible sin su amiga Sol.

Sira Domarco cuenta que esta decoración no es fruto de un día: “Comezamos a mercar o material que necesitamos para a decoración de Nadal nos meses de verán. Levamos dous meses fabricando coas axudas das nosas familias. As firmas da miña socia Ana, a súa nai, o pai e o cuñado, cortan a madeira, pintan, cosen. Eu fago os montaxes do centro, hai moitísima colaboración iste ano que queremos agradecerllo a Javier Varela. Pintounos os renos e o trineo, que eu non sei de pintura, e fíxonos un gran favor”.

Cada año en Navidad, cuenta Sira, hacemos una temática distinta: “A idea surdiú porque vimos un hotel precioso decorado cuns monecos enormes fai un ano. Decidimos que a idea iba ser a base de decoracións e telas. Telas que recordaran un pouco a Laponia, o Nadal en vermello. E todo con corazón, que fai falta moito nesta época do ano. A nosa base é facelo todo nós. Dámoslle moita máis importancia a decorar a rúa que decorar a tenda. Creemos que é máis importante. Temos un sentido de corresponsabilidade co Concello, que se fartan de traballar. Poñen unhas decoracións preciosas nas que os grandes beneficiados somos os hosteleiros e comerciantes. Hai moitísimo turismo na vila grazas a isto e nós creemos que debemos aportar o noso graniño de area”.

Para este decorado, Sira explica que “facemos sempre unha memoria, presentandoa no Concello. Ata agora sempre foron conformes. Iste é para os veciños pero tamén para os visitantes, que vexan que non é só o esforzo feito por parte do Concello”.

Te puede interesar