El BNG de Lobeira reclama en pleno el cumplimiento del plan sobre la banda ancha

El grupo municipal del BNG de Lobeira ha presentado una moción para su debate en el pleno municipal, en la que se insta a la Xunta de Galicia y ésta a su vez al Ministerio de Industria, a cumplir los plazos para acercar a la población del rural la llegada de la banda ancha, prevista para antes del 31 de diciembre de 2008.
El portavoz nacionalista defiende que la calidad del servicio aprobada en el proyecto nacional ‘Plan de Extensión de Banda Larga’ (PEBA) sea igual para las zonas rurales que el ofertado en el ámbito urbano ‘con largos de banda de 1,3 ou 10 megas e, en ningún caso, inferior a 1 mega e que o prezo ofertado dentro do PEBA sexa igual ao ofertado nas zonas urbanas e que se estableza só atendendo ás prestacións recibidas’, reclama Antón Álvarez. Según el portavoz nacionalista, en A Baixa Limia ‘só temos a opción de 512 kilobytes, xa que a contratación de ADSL rural de 1, 2 e 4 megas está suxeita a dispoñibilidade de cobertura’. Antón Álvarez añade que ‘como consecuencia do déficit dos equipamentos que Telefónica (adxudicataria para o desenvolvemento do PEBA en Galiza), os internautas da Baixa Limia con ADSL rural navegan a unha velocidade media de 280Ks, un 45% menos do contratado e do que promete a empresa’.

El pleno servirá, a su vez, para la modificación del convenio firmado con la Diputación respecto al servicio de recogida de residuos, así como la aprobación de una moción del PP sobre las normas del hábitat gallego. Por su parte, el BNG pedirá al alcalde, Emilio Higuero, ‘que explique o pleno do Concello o feito da corta da leña por unha brigada municipal para beneficio particular del e os seus amigos’.

Te puede interesar