Nacho Pacios, entrenador del Ordes, el rival mañana a domicilio, asegura que 'antes buscaban as contras, agora, con Luisito, teñen máis posesión'

'O Ourense actual é mellor'

El técnico Nacho Pacios da instrucciones desde la banda de O Couto, en la cita del primer acto. (Foto: JOSÉ PAZ)
El Ourense visita mañana desde las 17,30 horas el campo del Ordes con la intención de al menos mantener su distancia al frente de la clasificación (tres puntos al Alondras, segundo, y cinco al Cerceda, tercero).
El conjunto coruñés no se juega en el envite nada más que dar una alegría a una sufrida afición muy falta últimamente de buen juago y buenos resultados, pues en términos clasificatorios no le va prácticamente nada. Marcha undécimo, con 42 puntos, con 12 puntos de margen sobre el descenso directo y a 15 de una promoción por la que estuvo luchando hasta hace un par de meses. Y es que son seis las jornadas consecutivas que lleva sin ganar (dos empates y cuatro derrotas) y sólo ha sumado siete de los últimos 27 puntos en juego.

Nacho Pacios, el técnico del Ordes, trata de sacar hierro al asunto y asegura que 'a promoción nunca foi a nosa guerra. Os resultados situáronnos arriba, pero cunha plantilla tan curta como a nosa, na que están entrando case sempre incluso dous ou tres xuvenís, dende sempre soubemos que o noso obxectivo era acadar a permanencia sen pasar apuros, e aí andamos. Cando chega o tramo final de tempada prevalecen os equipos con plantilla ampla e a calidade, e nós non temos esa oportunidade. Ata hai unhas semanas a nosa valoración estaba sendo case extraordinaria, e en liñas xerais é boa'.

El entrenador analiza a su siguiente rival, el Ourense: 'Neste momento vexo máis difícil gañarlle que antes, o Ourense actual está sendo mellor que o de Patxi Salinas. Na primeira volta visitamos O Couto e tivemos nós moito máis o balón ca eles. Agora, cando se fai necesario, saen en rápidas contras, pero xa non renuncian á posesión. Ademáis, está a un moi bo nivel físico. A concepción do fútbol que practican agora con Luisito é diferente á que tiñan antes con Salinas, considero que agora é un rival máis difícil de superar'.

Te puede interesar