Armón Vigo pecha dous contratos de buques 'offshore' e asegura carga de traballo ata final de 2013

O estaleiro aposta por 'ser competitivos con e sen 'tax lease''

O estaleiro Armón Vigo pechou dous contratos para construír senllos buques 'offshore' para un armador holandés, os cales aseguran carga de traballo nas bancadas desta factoría ata 2013.

O estaleiro botou este venres un oceanográfico para o Instituto Nacional de Oceanografía (IEO), o 'Ángeles Alvariño', no cal se seguirá traballando ata aproximadamente o mes de xullo.

Ademais, segundo explicou o director da empresa, Santiago Martín, estase a traballar nunha embarcación 'standby' para plataformas, para a armadora Esvagt -nave que se empezou a construír en Factoría Naval de Marín, pero que actualmente realiza Armón-. A estes traballos súmanse os dous novos contratos de 'offshore' para a armadora holandesa Heerema, que se pecharon en outubro do pasado ano.

En canto aos pesqueiros para a Canle de Panamá que foron adxudicados ao Grupo Armón, explicou que se encargará de todos eles o estaleiro de Navia e que, en caso de necesidade, Vigo axudaría, pois a carga de traballo que existe nas instalacións da cidade olívica non permite encargarse dalgúns deles.

NOVOS CONTRATOS

Martín explicou que actualmente hai negociacións para novos contratos, algúns que necesitan 'tax lease' e outros que non -como os buques nos que actualmente está a traballar-.

'Creo que debemos ser competitivos con e sen 'tax lease', estimou o directivo, quen indicou que o equipo actual é dunha media 150 traballadores e que espera alcanzar picos de 200.

ESTALEIROS

O director de Armón Vigo destacou que os armadores transmiten que na Ría de Vigo existe unha 'gran profesionalidade' e recordan que neste enclave se fixeron 'proxectos para os mellores armadores europeos'.

'Nós estamos en moi ben momento pero o resto poden ser altamente competitivos', asegurou, ao tempo que descartou que existan 'grandes diferenzas' entre uns e outros.

En todo caso, preguntado sobre cree que se as distintas situacións que se dan nos estaleiros vigueses son consecuencia da xestión desenvolvida neles, recordou que no caso de Armón, moitos armadores 'repiten', e que iso é porque 'están satisfeitos', e que existe 'unha política familiar'. 'Quizais creo que poida ser unha diferenza co resto, pero non creo que poida haber máis', puntualizou.

Ao respecto da posibilidade de que estaleiros como Vulcano e Barreras, actualmente sen carga de traballo e en concurso de acredores, puidesen dedicarse á construción de oceanográficos, estimou que, debido ás dimensións destes buques -de menos de 50 metros-, a eles 'quédanlles pequenos'. En todo caso, destacou que ambos os dous 'demostraron o seu poder tecnolóxico' ao longo dos anos.

Finalmente, sobre a posibilidade de que o IEO poida volver, no futuro, a contratar algún novo oceanográfico a Armón Vigo, destacou que o organismo 'sempre pensou na posibilidade de seguir renovando a súa flota' e que espera que, para iso, 'siga tendo en conta' o estaleiro vigués.

Te puede interesar