O número de persoas que forman parte da compañía en todo o mundo aumentou ata os 4.800 empregados

A cifra de negocio do Grupo Calvo creceu un 23% nos primeiros seis meses de 2013 ao facturar 377 millóns

O grupo de alimentación galego Calvo alcanzou en 2012 unha facturación de 644 millóns de euros, o que supón un incremento do 13 por cento sobre o exercicio anterior, segundo informou a compañía nun comunicado. Ademais, a cifra de negocio creceu un 23 por cento nos primeiros seis meses de 2013.
En concreto, a compañía resalta que nos seis primeiros meses de 2013 a evolución do negocio 'continua a senda positiva' e entre xaneiro e xuño do presente ano o grupo facturou 377 millóns de euros.

Isto supón un 23,2% de incremento con respecto ao mesmo período do exercicio anterior e, segundo Calvo, 'pon as bases para un exercicio 2013 moi positivo para a compañía a pesar do difícil ámbito económico mundial'.

Ademais, o grupo, con sede en Carballo (A Coruña), experimentou un novo crecemento dos seus resultados ao lograr un Ebitda de 45,1 millóns de euros, case un 8% máis que en 2011.

'Estes resultados permítennos seguir avanzando no noso desenvolvemento como grupo internacional multiproduto, impulsando a innovación e a diversificación e centrándonos en satisfacer as necesidades de alimentación das persoas en todo o mundo con produtos variados elaborados cos máis altos estándares de calidade', afirmou o conselleiro delegado do grupo, Manuel Calvo.

A evolución do negocio, segundo indicou, 'foi positiva na grande maioría dos mercados' nos que o grupo ten presenza con máis de 700 referencias de alimentación a través das súas tres principais marcas: Gomes dá Costa, Calvo e Nostromo.

En 2012 incrementouse tamén lixeiramente o número de persoas que forman parte do grupo en todo o mundo, ata os 4.800 empregados.


MERCADOS

Ao maior crecemento nos mercados internacionais, especialmente en Brasil, Centroamérica, principalmente en Colombia e Panamá, ou Libia, uniuse 'un mellor comportamento do negocio nos mercados europeos máis maduros como o español', onde, segundo indica a compañía, o grupo mantén 'unha importante base de consumidores que lle permitiu mellorar a súa cifra de negocio nun seis por cento con respecto ao exercicio precedente'.

'A pesar de o difícil ámbito de negocio en España, logramos mellorar un ano máis os nosos resultados grazas á confianza dos nosos clientes, á decidida aposta que fixemos pola I+D e ao impulso de novas liñas de produtos como os pratos preparados, variedades premium, ou baixas en sal e en materia graxa', manifestou o director xeral de Europa do grupo, Enrique Orge.

Te puede interesar