Uns 500 establecementos dos grupos de alimentación Gadisa, Froiz e Vegalsa-Eroski ofrecerán produtos coa marca de calidade 'PescadeRías', que dende o primeiro semestre de 2009 multiplicou por 2,5 as súas vendas, ata as máis de 1.500 toneladas contabilizadas nos primeiros seis meses de 2011.
En rolda de prensa xunto a responsables dos tres grupos, a conselleira do Mar, Rosa Quintana, presentou esta iniciativa que pretende dar un impulso ao selo 'PescadeRías', consciente de que 'os principios son sempre complicados' e a marca de calidade alcanza uns números que aínda 'son pouco significativos' no mercado galego.
A titular do departamento destacou, con todo, o 'paso moi importante' que dan a Administración autonómica e os establecementos con esta actuación, que porá á venda nas peixarías produtos como o berberecho, ameixas, navalla e vieira coa mencionada etiqueta.
Trátase de poñer disposición do consumidor 'un produto diferenciado' que 'acredite a súa orixe' e calidade, subliñou a conselleira, para incidir na 'importancia' de 'valorizar' os produtos propios.
DISTRIBUCIÓN DE FOLLETOS E CARTEIS
Para facer promoción de a imaxe de marca, Mar distribuirá 30.000 folletos con receitas de produtos do mar, 1.150 carteis co lema 'Sabes en quen podes confiar' e 500 pinchos de xeo para indicar o prezo nos supermercados.
Xunto aos tres grupos de alimentación, as empresas certificadas pola marca 'PescadeRías' son un total de 20 lonxas de toda a comunidade, centros de depuración e cetarias distribuidores, e empresas de transformación. Ademais, máis de 37 restaurantes mostráronse dispostos a adscribirse, comentou Rosa Quintana.
A titular do departamento destacou, con todo, o 'paso moi importante' que dan a Administración autonómica e os establecementos con esta actuación, que porá á venda nas peixarías produtos como o berberecho, ameixas, navalla e vieira coa mencionada etiqueta.
Trátase de poñer disposición do consumidor 'un produto diferenciado' que 'acredite a súa orixe' e calidade, subliñou a conselleira, para incidir na 'importancia' de 'valorizar' os produtos propios.
DISTRIBUCIÓN DE FOLLETOS E CARTEIS
Para facer promoción de a imaxe de marca, Mar distribuirá 30.000 folletos con receitas de produtos do mar, 1.150 carteis co lema 'Sabes en quen podes confiar' e 500 pinchos de xeo para indicar o prezo nos supermercados.
Xunto aos tres grupos de alimentación, as empresas certificadas pola marca 'PescadeRías' son un total de 20 lonxas de toda a comunidade, centros de depuración e cetarias distribuidores, e empresas de transformación. Ademais, máis de 37 restaurantes mostráronse dispostos a adscribirse, comentou Rosa Quintana.