Dous facultativos do CHUS sitúanse entre os tres máis produtivos en investigación pediátrica de España

Los Pediatras Del CHUS Antonio Rodríguez (Izqda) y Federico Martinón (Dcha).
Os facultativos do Complexo Hospitalario Universitario (CHUS) Antonio Rodríguez Núñez e Federico Martinón Torres ocupan o segundo e terceiro posto, respectivamente, entre os tres máis produtivos de España en investigación pediátrica, segundo o ranking elaborado pola principal revista científica da especialidade 'Anais de Pediatría'.
Para a elaboración deste ranking, segundo recolle a publicación, analizáronse a produtividade e colaboración científica de máis de 4.695 autores e 1.828 documentos publicados na revista entre 2003 e 2009 tras un proceso de homoxeneización da información bibliográfica.

O doutor Rodríguez Núñez, facultativo especialista en Pediatría adscrito á UCI Pediátrica do CHUS aparece como o segundo autor nacional máis produtivo con 32 documentos, no 34,37 por cento deles aparece como primeira sinatura e 21 deles son orixinais.

Pola súa banda, o doutor Martinón Torres tamén desenvolve o seu labor asistencial na UCI pediátrica do CHUS e ocupa o terceiro posto nacional coa publicación de 30 documentos en 'Anais de Pediatría', dos que 16 son orixinais e parece como primeira sinatura no 23,33 por cento.

As principais enfermidades e síntomas clínicos abordados no conxunto dos documentos analizados foron a asma; as anomalías conxénitas múltiples, as enfermidades asociadas á prematuridad, a sepse; os defectos conxénitos do corazón; a insuficiencia respiratoria; a infección por virus da inmunodeficiencia humana; as infeccións por estreptococo e a gastroenteritis.

'Anais de Pediatría' está considerada como a primeira revista pediátrica española e participa nas principais bases de datos empregadas para medir a calidade e difusión dos traballos que publica, segundo destaca o CHUS.

A presenza das publicacións científicas nestas bases é de grande importancia, segundo resalta o complexo compostelano, para os autores e constitúe un instrumento de referencia utilizado nos procesos avaliadores polos que se mide o labor desenvolvido polos investigadores, necesario para a distribución de recursos destinados á investigación.

Te puede interesar