'Sería como traer ao Parlamento todas as camas do Sergas', dice el director xeral de Sanidade

La Xunta dice que “é imposible' mostrar los contratos de Dorado

Antonio Fernández-Campa, poco antes de iniciar su comparecencia ante la Comisión de Sanidade.
Compareció a petición propia el secretario xeral técnico de la Consellería de Sanidade, Antonio Fernández-Campa, ante la Comisión de Sanidade del Parlamento de Galicia para responder a una pregunta escrita del PSdeG sobre los contratos de ese departamento con las empresas del condenado por narcotráfico Marcial Dorado entre los años 1992 y 1998 y cerró su intervención con una esclarecedora declaración: 'Como se lle atribúe a un toureiro cordobés pero dixo un diplomático francés, 'o que non pode ser, non pode ser e ademáis é imposible'.
Con estas palabras intentó zanjar la polémica surgida tras la publicación de unas fotos en 'El País' de Feijóo con Marcial Dorado y la solicitud de los contratos solicitados por los socialistas gallegos bajo el amparo del artículo 9 de la Cámara, que obliga a la Administración a aportar la documentación que reclamen los diputados. Fernández-Campa reiteró que 'non hai ningún contrato nin operación contable' de su departamento o cualquier otro de la Consellería de Sanidade con empresas del narcotraficante Marcial Dorado. 'Nin no periodo que vostedes socicitan nin noutro, nin na época do bipartito', argumentó para justificar la negativa a facilitar la documentación.
'Este grupo, en concreto, solicitou copia da totalidade dos contrados de suministro eléctrico enerxético, de combustible e informático entre 1992 y 1998. Insisto, é un volumen de documentación absolutamente desproporcionado. Non sei se no Parlamento existe un precedente semellante', subrayó Fernández-Campa. Durante su primera intervención ya advirtió de que se trata de 'máis de 16.000 operacións contables por máis de 95,5 millóns de euros e con máis de 600 terceiros afectados'. En total, cifró en 11.000 las operaciones de suministros energéticos por un importe de 67,3 millones; y 4.800 para equipamiento s informáticos por una cantidad de 29,3 millones. 'É coma se nos piden que traiamos todas as camas do Sergas ao Parlamento', ironizó el director xeral por la documentación solicitada de centros administrativos, más de 400 centros de salud y una veintena de hospitales.
Aunque el diputado popular Miguel Santalices se esforzó por defender que 'non hai caso', la oposición calificó de 'burla' la comparecencia de Fernández-Campa en la que confirmó que 'non hai expedientes' o no están todos los anteriores a 2003 porque la legislación sólo obliga a custodiarlos una década. La oposición se ofreció incluso a trasladarse a las dependencias de la Xunta para examinar los contratos . 'Queremos analizar con calma se esa información debe remitirse ao xulgado para que dirima si existe alguna responsabilidade xurídica ou penal', dijo la socialista Carmen Acuña, 'polas mentiras'. La nacionalista Montse Prado solicitó la documentación para 'levala á Fiscalía ou poden entregala vostede'. Eva Solla, de AGE, se preguntó 'qué pasaría se a pidise a Xustiza'. Para el PP, 'non hai caso'.

Te puede interesar