La Audiencia ratifica la sentencia que absuelve al alcalde de Verín de injurias contra un edil

La Audiencia provincial de Ourense acaba de desestimar el recurso presentado por el concejal independiente de Verín Alberto Prieto contra la sentencia del Juzgado de Verín que absolvió al alcalde, Juan Manuel Jiménez Morán, de un delito de calumnas e injurias.
Alberto Prieto argumentaba que Jiménez Morán lo insultó al aseverar que había sido mantenido económicamente por una persona del PP en su época de concejal ’popular’ y que no daba un ’palo al agua’.

’É unha sentencia firme que xa non se pode recurrir. Da a razón a sentencia que me absolve pois eu nin insultei, nin menospreciei ó concelleiro’, valora Jiménez Morán.

El regidor dice que lamenta que se produzcan este tipo de denuncias que ’dan proba de que Prieto nos fai perder o tempo con cousas pouco serias, está enredando para desviar a atención sobre proxectos importantes para o Concello no que estamos traballando’. Y añade que ’con estas tretas trata de chamar a atención, de cobrar protagonismo planteando demandas no xuzgado que non van a ningunha parte’.

Te puede interesar