El alcalde alega 'seguridad jurídica' y el BNG ve 'defectos de forma'

Verín vuelve a exponer su plan urbanístico al público

El grupo municipal del BNG en el Concello de Verín informaba ayer de la apertura de un nuevo plazo de dos meses para la exposición pública del Plan de Urbanismo y la posibilidad de presentación de un recurso contencioso administrativo contra el documento, aprobado en diciembre del año pasado.
La portavoz nacionalista, Perfecta Losada Sotelo, explicó que 'esta nova publicación é debida a que na publicación anterior había defectos de forma, polo que o Concello viuse obrigado a facer unha nova exposición ao público' y precisó que su partido sólo se hace 'eco dunha información que consideramos importante para os veciños e veciñas afectados'.

Desde el Concello, el alcalde popular, Juan Manuel Jiménez Morán, negaba que se haya dado ningún defecto de forma en el é que, despois duns meses da posta en vigor do plan, un técnico do Concello alertou de que podería darse certa inseguridade en tanto que, na primeira publicación, só incluimos as ordenanzas'. Por eso, Jiménez Morán matizó que 'para evitar problemas futuros, e a pesar de que a maioría dos concellos non os inclúen, decidimos facer unha segunda publicación cos diferentes planos e fichas. Pero o planeamento urbanístico é o mesmo, non se variou nada'.

La repetición de este procedimiento, explicaba el regidor del PP, ha obligado al grupo de gobierno abrir de nuevo el periodo de dos meses para reclamaciones por la vía de contenciosa-administrativo. 'Claro que os veciños teñen outros dous meses de prazo para presentar reclamacións, pero o documento é o mesmo e, na vez anterior, penso que só houbo sete ', apuntó Jiménez Morán; una cifra 'mínima' para una población de 14.707 habitantes.

Tras la publicación en el Boletín Oficial de la Provincia el pasado 14 de mayo, los afectados podrán presentar las reclamaciones oportunas hasta el próximo 15 de julio de este año.

Te puede interesar