La asociación Aspadisi espera la licencia tras seis años de obras

El centro ocupacional estrena cocina nueva

Un grupo de discapacitados, en la sala habilitada para lectura.
Los trabajos de ampliación del centro ocupacional que posee la Asociación de Discapacitados Psíquicos (Aspadisi) en Carballiño están finalizados en la finca 'Os Fidalgos', ubicada entre el Auditorio municipal y el paseo peatonal del río Arenteiro. Desde la construcción del edificio en 2004, las obras han sido continuas con cargo a la Consellería de Servizos Sociais, la Vicepresidencia de Igualdade e Benestar y la actual Consellería de Traballo, en las últimas etapas de la Xunta.
Finalmente, con una inversión global que supera los 350.000 euros, los 22 minusválidos que trabajan en tareas de pintado en cerámica, ensamblado de cajas de embalaje y montaje de bolsas comerciales, están prácticamente concluidas. La presidenta del colectivo que agrupa a las familias de discapacitados de la comarca, Josefa Rodríguez, apunta que 'na ampliación do centro contemplouse a instalación dunha cociña industrial para elaborar os menús, xa que agora os rapaces xantan aquí pero cun servizo de catering'.

Además del actual taller donde trabajan los alumnos, aseos, enfermería y oficina de atención al público, el edificio está dotado ahora de un comedor más amplio, nuevas salas de esparcimiento, un gimnasio 'e outros espazos que poden utilizarse para calquera tipo de actividade e incluso para ampliar o taller no caso en que se incremente o número de residentes'.

Josefa Rodríguez comenta que 'a posta en marcha destas novas instalacións depende da tramitación da licencia de apertura e actividade para a planta baixa onde se ubican, que se atopa xestionando o Concello do Carballiño e que logo trasladará á Xunta para recibir o visto bó'. La responsable de Aspadisi recuerda que 'agora temos 22 rapaces que están acollidos ó traverso dun concerto coa Xunta e outros catro que carecen de praza e teñen que ser traídos e recollidos polos pais'.


AGRADECIMIENTOS

En los últimos dos años, la oferta de Aspadisi fue ampliada mediante un convenio con el departamento municipal de Servizos Sociais de Ribadavia, de forma que cuatro discapacitados de O Ribeiro se incorporaron al taller ocupacional, siendo excelentemente acogidos por sus nuevos compañeros. Josefa Rodríguez agradece el apoyo que 'sempre recibimos de tódalas institucións, tanto locais coma provinciais e autonómicas para conquerir iste obxectivo de mellora do noso centro'. Recientemente, los carballiñeses se volcaron en un festival benéfico a favor de Aspadisi, promovido por la Asociación de Comerciantes y Empresarios do Carballiño (ACEC) y el Centro Comercial Aberto (CCA). Consistió en una gala con actuaciones musicales, 'contacontos' y un desfile de modelos. La recaudación superó los 1.600 euros y fue entregada a Josefa Rodríguez por su presidente, Adolfo Nogueira, mediante un cheque simbólico.

Te puede interesar