La quiebra de la constructora obliga al Concello a finalizar las obras del depósito fúnebre

Los vecinos de Piñor deben velar a sus muertos en Cea

Edificio multiusos de Piñor, en cuyos bajos está pendiente la apertura del velatorio. (Foto: MARTIÑO PINAL)
El velatorio municipal de Piñor, ubicado en el Centro Multiusos construido hace tres años por el Concello con financiación del programa de desarrollo rural Agader, todavía está cerrado. Una situación que obliga a los vecinos al traslado de sus parientes fallecidos a otras localidades, preferentemente San Cristovo de Cea, a 10 kilómetros de distancia, o a la villa del Arenteiro, a 20 kilómetros, con los gastos que ello supone.
En este sentido, Concepción Rodríguez, de la aldea de As Lagoas, indica que 'non é normal que en Piñor non dispoñamos dun velorio, que é un servizo moi necesario tendo en conta que aquí hai moita xente maior e poucos medios económicos'. De la misma opinión es Luis Lorenzo, de O Reino, que apunta que 'un velorio na capitalidade municipal non só funciona como un lugar de reunión social, senón tamén que beneficia ó resto dos establecementos, como poden ser os establecementos comerciais ou de hostelería'.

PERMISOS

El portavoz de la oposición, Xavier Saco, del BNG, comenta que 'descoñezo as razóns polas que o velorio aínda non está aberto, xa que seica ten tódolos permisos a nivel administrativo e sanitario dende o mes de febreiro, pero o certo é que pechado non está a cumprir ningunha función'. Una cuestión que preocupa a los vecinos, teniendo en cuenta que Piñor cuenta con 1.400 habitantes, de los cuales 500 son mayores de 65 años y la media de edad se sitúa en los 54. El alcalde, Francisco José Fraga, manifiesta que 'estamos pendentes de rematar o acondicionamento do local para velorio, xa que a empresa adxudicataria do multiusos quebrou e deixou traballos pendentes na planta baixa do edificio'.

El regidor socialista se refiere a la constructora 'Suso Fernández', que declaró una suspensión de pagos, y que llevaba a cabo la ejecución del proyecto del edificio multifuncional, con un presupuesto superior a los 175.000 euros. 'Na actualidade estamos a utilizar a planta superior, que dispón de varias salas, para a celebración de cursiños e talleres ocupacionais', señala Francisco José Fraga. El alcalde resta importancia a que 'os veciños velen os seus mortos noutras localidades'.

Te puede interesar