Baltar y Rodríguez escoltan al ex alcalde para desmentir su retorno

Isaac Vila: 'A miña etapa no eido da política pasou'

'A miña etapa política xa pasou, agora estou volcado no mundo empresarial, na implantación do Centro de Tecnificación da Carne en Xinzo', así de categórico se mostró ayer en rueda de prensa el exalcalde del PP en Xinzo y exsenador 'popular' Isaac Vila.
Previamente, el presidente provincial del partido, Manuel Baltar, desmentía 'categóricamente as informacións surxidas nalgúns medios respecto a unha presunta volta de Isaac Vila á vida política, vinculada a unha empresa cárnica'. No faltó a la cita el actual alcalde de Xinzo de Limia, Antonio Pérez, del que Baltar dejó claro que 'está gobernando cunha maioría aplastante, dende as eleccións de maio do 2011 o Concello de Xinzo de Limia'.

Vila insistió en que 'estou dedicado a aquelas empresas que poden xerar postos de traballo, como este Centro de Tecnificación da Carne, que ten previstos 240 postos de traballo directos e varios indirectos'.

Antonio Pérez terciaba abundando en la idea de que no hay regreso a la arena política por parte de un Isaac Vila que ayer no se salió del guión de centrarse en el futuro establecimiento de la cárnica en A Limia: 'En setembro agardamos contar cos terreos e comezar a urbanizalos -unos terrenos que son fruto de una modificación parcial del plan sectorial del polígono industrial de Xinzo, que permitió afrontar la urbanización por partes- e en dous anos, ter en marcha a empresa'. Preguntado por si esta iniciativa empresarial, que el PSOE apunta como banderín de enganche para un hipotético regreso de Vila a la arena política, estaría lista antes de las elecciones, el exalcalde aseguró que 'será despois, porque as eleccións municipais están previstas para maio do 2015'.

Precisamente en clave electoral, y respondiendo a la alusión del PSOE, Vila quiso aclarar que 'dende que no ano 1979 presentéime á alcaldía de Xinzo gañei elección tras elección por maioría absoluta. Nin Antonio nin eu necesitamos nada extraordinario -como la empresa cárnica- para gañar ós socialistas'. Antonio Pérez quiso agradecer 'a presenza tanto do presidente de honor do PP de Xinzo como do presidente provincial do PP' para aclarar que el regreso de Vila no tiene razón de ser. Una unidad de criterio sólo rota tras la rueda de prensa, cuando Pérez se demoraba con los periodistas, mientras Baltar y Vila salían juntosy departían en el vestíbulo.

Te puede interesar