POLÍTICA

Pardo explicó su plan para liderar Novas Xeracións

El candidato fue presentado por el presidente provincial de Novas Xeneracións, José Antonio Parente, que le pidió a Pardo que compartiese "o sentimento de ourensanía, galeguismo e municipalismo que nos caracteriza nesta terra"

Adrián Pardo, Jorge Pumar y José Antonio Parente, sentados.
Adrián Pardo, Jorge Pumar y José Antonio Parente, sentados.
Pardo explicó su plan para liderar Novas Xeracións

"Temos que ser un foro de ideas que axude ao noso partido e aos seus gobernos a conectar coa rúa", dijo ayer Adrián Pardo durante la visita que realizó a Ourense para presentar su candidatura a la presidencia de la organización juvenil del Partido Popular de Galicia, Novas Xeneracións, que celebrará su congreso la próxima semana.

Pardo apuntó entre sus objetivos "seguir a construír a organización máis forte da política xuvenil, agora con 3.000 afiliados, a canteira máis valiosa de todos os partidos do país". Subrayó que las Novas Xeracións " saben reivindicar cambios, son inconformistas, con sentido común e ideas claras. Somos novos, pero temos os pés na terra". Y se marcó la meta de "converter ás Novas Xeracións no partido que máis se parece á mocidade galega".

Adrián Pardo (Oleiros, 1993) es graduado en Derecho por la Universidad de A Coruña, donde también cursa el máster de acceso a la Abogacía. Ligado al PP desde hace siete años, ocupó la secretaría xeral de NNXX de A Coruña, período en el que hizo una profunda renovación y creación de las nuevas juntas locales.

El candidato fue presentado por el presidente provincial de Novas Xeneracións, José Antonio Parente, que le pidió a Pardo que compartiese "o sentimento de ourensanía, galeguismo e municipalismo que nos caracteriza nesta terra".

También estuvo presente en el encuentro con las juventudes "populares"el vicesecretario general del PP ourensano, Jorge Pumar, que destacó la importancia que la formación popular "da á participación dos mozos nos cargos orgánicos da formación".