El proyecto para 'O Bañiño' supone una inversión estatal superior a los 1,3 millones de euros

Las termas de Punxín serán un atractivo para la comarca

El manantial termal de 'O Bañiño', ubicado en el barrio de As Quintás del municipio de Punxín, dejará de ser un sumidero del alcantarillado para convertirse en un espacio similar a los ourensanos de Outariz o A Chavasqueira, mediante un proyecto diseñado por el arquitecto Óscar Gonfer para la Confederación Hidrográfica Miño-Sil.
La propuesta fue presentada en la mañana de ayer en la Escola de Punxín, con la asistencia del alcalde, Alfredo Cruz; el presidente del organismo de gestión hidráulica, Francisco Fernández Liñares; el subdelegado del Gobierno, Camilo Ocampo, y el propio autor del proyecto. El regidor apuntó que 'este complexo vai supoñer un revulsivo para toda a comarca do Carballiño, e ademais de ser unha fonte de saúde será un atractivo para os nosos visitantes'. Al acto acudió un centenar de vecinos de Punxín y de otros municipios, entre los que se encontraba el alcalde de Maside, Celso Fernández.


VEXETACIÓN

El técnico redactor detalló algunos aspectos de su diseño, 'no que se aproveitou a pendente do terreo xunto ó río Barbantiño para a creación de socalcos, onde se ubicarán unhas piscinas comunicadas por rampas, rodeadas por unha área axardinada con céspede, árbores autóctonas e unha utilización de area, grava e pavimentado asfáltico para os viais de transición entre ela', indicó Óscar Gonfer. Además, el proyecto, que supondrá una inversión de 1.327.000 euros por parte de la confederación, 'tamén é respetuoso coa ribeira do Barbantiño e aplicará enerxía xeotérmica para elevar a temperatura de 27 graos centígrados coa que manan as augas da surxencia termal'.

Fernández Liñares indicó que 'este complexo recreativo permitirá ofrecer un espazo de benestar, sobre todo ás persoas maiores dentro do xiro que deron as sociedades rurais, que pasaron de traballar o agro a emigrar, e agora disfrutan dunha merecida xubilación'. El presidente de la confederación estimó que 'xa no vindeiro setembro poidan estar licitadas as obras, que terán un prazo de execución de tan só seis meses'.

Te puede interesar