CELANOVA

Quejas en el IES de Celanova por no cubrir dos bajas por maternidad

"Supón un problema para o correcto funcionamento, porque as persoas que quedan dificilmente poden cubrir todo o horario de apertura do centro", matizan.

La Confederación Intersindical Galega (CIG) acusó ayer a la Consellería de Educación de no cubrir las bajas de maternidad tras constatar que, en el Instituto Celanova Celso Emilio Ferreiro llevan desde diciembre del año pasado, sin cubrir una plaza de auxiliar administrativo y una subalterna. "O anteriormente descrito é soamente un exemplo dos numerosos e sangrantes casos que estamos a padecer en toda a provincia onde a cobertura dos servizos de cociña e comedor non son cubertos sistematicamente pola consellaría", aseguran en un comunicado.

La situación resulta "ofensiva" en el caso celanovés "polo que a administración dispon dos cartos necesarios para a súa cobertura sen ter que desembolsar nin un só euro de máis, xa que no primeiro caso a persoa non cobra (excedencia polo coidado do fillo) e, no segundo, é a mutua quen paga a baixa de maternidade", aseguran.

Tener dos bajas en un centro de las características de Celanova, tanto por el número de alumnos y como por la oferta educativa (además del IES, hay una sección de la Escuela Oficial de Idiomas que obliga a ampliar el horario) "supón un problema para o correcto funcionamento, porque as persoas que quedan dificilmente poden cubrir todo o horario de apertura do centro", matizan.

La gestión de las bajas de maternidad del gobierno "popular" de Alberto Núñez Feijóo ha sido calificada por el sindicato como de "hipocrisía", puesto que "primeiro din que van apoiar as nais traballadoras e despois, cando baixamos ao concreto, vemos que o apoio directamente desaparece".

Te puede interesar