Lama: ’O pacto co PSOE non se negocia a espaldas do edil socialista, él ó sabe’

LR- La afirmación del concejal socialista de Os Blancos de que el pacto entre Terra Galega y el PSOE se teje a sus espaldas ha desconcertado al alcalde, Juan Antonio Lama, que niega que no se cuente con el edil. Lama está molesto pero garantiza que la negociación con el PSOE, aún sin cerrar, no peligra.

Desconcertado. Así se quedó el alcalde de Os Blancos, Juan Antonio Lama, después de la afirmación que realizó el concejal socialista, Ángel Colmenero, de que el pacto entre Terra Galega y el PSOE se teje a sus espaldas. Lama señala que ’minte, él o sabe. Eso non foi o que me dixo a mín nunha conversa hai  dous días’ y detalla que ’non vou a entrar a valorarlo pois eso é o que se fixo sempre neste municipio, buscar polémicas’. Además, insiste en que Os Blancos ’non vai estar todos os días na prensa porque o concelleiro socialista quera marear a perdiz. O pobo está por riba dos intereses persoais e, posiblemente, esté mal asesorado por outras persoas. As súas palabra son unha interferencia no diálogo’.

 El regidor se siente molesto pero, no obstante, garantiza que la negociación del pacto con el PSOE prosigue y que no peligra.  ’Nos próximos días haberá novas reunións. Eu son unha persoa que cumpro o que digo’ y argumenta que, incluso, ’nestas conversas demostrei a miña disposición á hora de abordar o reparto de competencias sin poñer reparos a que, lóxicamente, a tenencia de alcaldía fora para él si prospera o acordo’. Por este motivo, dice que ’non entendo, ou non ten sentido, que vaia dicindo que se sinte a marxe do pacto’.

 El regidor dice que todavía no se ha tomado una decisión sobre si habrá gobierno con el PSOE  que le permita gobernar con mayoría (el grupo de gobierno está formado por cuatro concejales de Terra Galega frente a cinco de la oposición) pero ’no momento que se produza, será clara, ou blanco ou negro’.

 Por su parte, el edil socialista Ángel Colmenero no varía ni una coma de sus manifestaciones. Recuerda que los militantes mostraron su desacuerdo con el pacto y que él mismo no se sintió elegido por el regidor ya que, con anterioridad, intentó pactar al PP y al BNG, ’deixándome para o final. Estou cos votantes’.

Te puede interesar