El PP dice que el contrato de una trabajadora para atenderlo motivó la dimisión del edil del BNG

La negativa de Vilar de Barrio a cobrar la tasa del albergue priva al Concello de la gestión

La Sociedade Xestión do Xacobeo retiró al Concello de Vilar de Barrio las llaves del albergue de peregrinos y, por tanto, la gestión municipal, después de que el alcalde se negase a cobrar la tasa de tres euros impuesta a los caminantes por alojarse en los establecimientos de la red gallega. Para atenderlo, fue contratada una trabajadora. El diputado del PP Antonio Rodríguez dice que dicha contratación llevó a dimitir al concejal del BNG de Vilar de Barrio, Francisco Prol, y éste lo niega: ’Son motivos persoais’.
El albergue de peregrinos de Vilar de Barrio ya no es de gestión municipal. La Sociedade Xestión do Xacobeo se la retiró al Concello después de que el alcalde, Julio Pérez Carballo, se negase a cobrar la tasa de tres euros impuesta a los caminantes por alojarse en cualquier establecimiento de la red gallega. ’Houbo unha negociación, pero non houbo acordo pois o rexedor rexeitaba a tasa. Entón, foi adxudicado a unha empresa que é a que contratou a unha traballadora. Para ter xestión municipal hai que cumprir unhas obrigas e neste momento hay 28 en Galicia que son atendidos polos concellos’, comentan fuentes de la Consellería de Innovación e Turismo.

El diputado del PP Antonio Rodríguez Miranda presentó una pregunta en el Parlamento gallego para que la Xunta aclare la política de tasas en los albergues. Afirma que la ’pasividade do Goberno galego á hora de clarificar a situación das taxas dos albergues vai parella a certos comportamentos de tinte partidista, como é o feito de que ó Concello de Vilar de Barrio se lle retirasen as chaves do albergue para entregarllas á muller dun dos membros da candidatura do BNG’.

Dimisión

Y añade que ’a contratación por parte da Xunta suscitou unha controversia entre os nacionalistas do municipio, provocando a dimisión do concelleiro do BNG’, Francisco Prol (afirmación que niega este concejal aduciendo motivos personales).

El alcalde, el ’popular’ Julio Pérez, ratifica que ’estamos en desacordo ca taxa de peregríns pois ata de agora eran gratuitos e era o Concello o que se encargaba do funcionamento da instalación’.


Te puede interesar