La oposición reclama a Vila que negocie con Aquagest la rebaja del recibo del agua

El grupo municipal del PSdeG en Xinzo reclamó una rebaja en los recibos del agua porque parte de las obras de mejora de canalizaciones que supuestamente iba a realizar la empresa concesionaria Aqauagest ‘estanse facendo cos cartos do Plan E, incluída as melloras da depuradora de Xinzo que acometera a Confederación Hidrográfica Miño-Sil, cunha inversión de 1.600.000 euros’.
La portavoz socialista, Elvira Lama, expuso que ‘os veciños pagan os ‘recibos da Auga ‘ con cuantiosas subidas do IPC que este ano vai a supoñer un incremento do 4,5 a partires do segundo trimestre. Os veciños pagaran o aumento que o Alcalde e o seu Grupo de Goberno aprobaron para cada trimestre deste ano e dos vindeiros, por saneamento e depuración e que supón un aumento de uns 10 por recibo en Xinzo, e de 24 por recibo nos pobos’.

Los socialistas queren saber o destino que se dará ‘o 1.500.00 (que aportó Aquagest tras la renovación de su contrato con el Concello) e os anteriores 700.000 euros que se ingresaron na Conta do Concello, para facer obras de inversión en depuradoras, saneamento e abastecemento porque eses cartos non están contemplados nos Orzamentos do 2009 nin como ingreso nin como gasto’.

Mejoras

El grupo de gobierno local ha asegurado que el dinero de Aquagest sería usado para la mejora de la red de canalizaciones en todo el municipio, ya que en diversas zonas de la localidad esas conexiones son muy deficientes. El Ayuntamiento renovó hace meses su contrato con la empresa Aquagest hasta el año 2047.


Te puede interesar