Meijón entregará en Santiago las firmas contra el traslado del Instituto de Celanova

Vecinos de Celanova asistieron ayer al acto de entrega de las 2.500 firmas del pueblo de Celanova en contra del traslado del Instituto del Claustro do Poleiro que en los últimos meses ha recogido el partido socialista.
‘Nós custodiamos máis de 2.500 signaturas de veciños e comerciantes que de xeito voluntario e individual sumáronse a dicir non a este despropósito’, resaltaba la portavoz local, María Jesús Boo, quien entregó una carpeta con más de 2.500 firmas al portavoz socialista de Educación en el Parlamento, Guillermo Meijón. ‘Estamos encantados da resposta cidadá e seguiremos apoiando tódalas accións en favor da permanencia dun centro que está excelentemente acondicionado para o ensino e cuxo traslado en ningún caso está xustificado, senón que responde ós intereses especulativos’, apuntaba Meijón, que la semana próxima entregará los documentos en el registro de la Consellería de Educación en Santiago. ‘O mantemento do Instituto no Mosteiro vale máis que tódolos intereses políticos e privados’, añadía Boo.

Sin precedentes

Durante el acto, al que asistió el secretario xeral del PSdeG en Ourense, Raúl Fernández, la secretaria de Organización, María Quintas y Laura Seara, directora general del Instituto de la Mujer, los socialistas coincidían al señalar que ‘nos non nos opoñemos á construcción do hotel, pero sí ao traslado do centro de ensino’. Precisamente Laura Seara defendió en el Parlamento una proposición no de Ley en defensa del uso público del edificio (cuya intervención fue proyectada ayer en el salón de actos del Instituto y donde definió la intención del grupo de gobierno municipal de ‘desfeita social, económica e educativa ao pobo de Celanova’. Un proyecto que, según la concejala socialista Rosa Muíños ha levantado ‘unha movilización sen precedentes por parte das asociacións veciñais, de pais e nais de alumnos, a comunidade educativa e tamén dende á agrupación socialista’.


Te puede interesar