FÚTBOL OURENSANO

“Cousa de bruxas”

Ourense. 29-10-2016. Udo-Antela. paz
photo_camera Julio Rodríguez, entrenador del Antela.

El Antela acumuló su tercera derrota consecutiva en Primera Galicia y en su feudo todavía no ha sumado puntos después de haber jugado seis partidos en A Moreira. "Non arrancábamos porque tiven que armar un equipo novo e partimos cunha desvantaxe respecto a outros conxuntos xa que varios de nosos xogadores nunca xogaran en Primeira", dijo el entrenador Julio Rodríguez, quien considera que este mal momento de los antelanos se debe a "cousas de bruxas porque na casa non damos marcado, fáltanos o gol xa que por exemplo no último partido ante o Allariz xogamos bastante ben pero no minuto 40 expulsáronnos ao porteiro, ademáis dun xeito riguroso, e tivemos que meter un porteriro xuvenil porque o outro, Alex, está lesionado. De todas maneiras se seguimos traballando como ata o de agora seguro que imos saír cara arriba".

A pesar que de los últimos 15 puntos el Antela tan sólo sumó tres el técnico Julio Rodríguez ve animada a su plantilla. "Sempre participan catro ou cinco xogadores xuvenís con nós e dannos esa frescura que creo precisa o equipo. Hai dúas semanas chegaron dous rapaces que aportan moito con ese ánimo que hai no vestiario, algo que considero é moi importante. No momento que gañemos o primerio partido na casa todo vai ir rodado, pero honestamente non sei por que se retrasa esa victoria. Ademáis, o publico e a directiva estanos a apoiar sempre e está con nós. Repito, temos xogadores moi bos, rapaces novos que van ser bos futbolistas, entón hai que darlle un pouquiño de tempo".

La falta de puntos

El Antela, a esta altura de la liga ocupa el cuarto puesto por la cola, igual que en la pasada campaña, pero con un punto menos. "Eso non é para consolarse, o obxectivo é ir sacando puntos e creo que van chegar. Fixemos un partido moi bo ante a UD Ourense, non así contra o Taboadela, no que o fixemos fatal ante rival moi correoso. Queríamos comernos o mundo e eso pasounos factura. Metímonos nesa dinámica da cal parece que non saímos, pero é cuestión de tempo, chegará a reacción".

El dato

El presente del Antela está siendo desolador y preocupante al punto que en la actualidad y tras la última caída ante el Allariz se ubica cuarto por la cola y a tan solo tres puntos de los puestos de descenso directo a Segunda Galciia.

El equipo de Julio Rodríguez ha perdido los seis encuentros que lleva disputados en el campo de A Moreira en lo que va de curso y de esa manera iguala el mismo registro negativo del Pabellón en la temporada 1982-83, cuando el equipo franjiverde acabó descendiendo como último clasificado desde la máxima categoría provincial.

Te puede interesar