El entrenador del Ourense aseguró que 'o máis doado para min sería botarlle a culpa ás baixas, pero estivemos moi mal, e o primeiro eu mesmo'

Luisito: 'Facelo peor é difícil'

El central Campillo y el mediocentro Alex Fernández presionan a un jugador del Cultural Areas. (Foto: JOSÉ PAZ)
Ni mucho menos estaba satisfecho Luisito tras el partido ante el Areas. Su apertura de la rueda de prensa fue un escueto pero elocuente resumen del partido: 'Facelo peor é moi difícil'. Las bajas con las que su equipo afrontaba la cita no fueron una excusa: 'O máis doado sería botarlle a culpa ás baixas de catro xogadores titulares, pero non pode ser unha disculpa. Fixémolo fatal, e eu mesmo o primeiro, facelo peor non se pode', señaló el entrenador.
Luisito no dio con la tecla, ni de inicio, ni durante el partido: 'Troquei de sistema tres veces, pero non houbo maneira. Xa advertín durante a semana que o partido non sería nada doado, e no partido demostrouse. En ataque estivemos desastrosos. ¿Reacción no descanso? No vestiario xa lles dixen ós xogadores o que pensaba, pero eu son o primeiro que me debo poñer por diante'.

Al respecto del bajón en el juego del equipo respecto a las últimas jornadas, Luisito remarcó que 'non pensei que as baixas se notarían tanto. Hai determinados futbolistas que non poden faltar neste equipo, ó millor fóra da casa non se notan tanto pero no Couto, un campo no que tes que levar o peso do partido, si que se notan'.


LO MEJOR, EL RESULTADO

Luisito reconoció que lo mejor del partido de ayer había sido el resultado: 'O mellor foi non perder. Andivemos a gorrazos en ataque, e así é moi difícil sacar un partido adiante, en ataque estivemos desastrosos', finalizó el entrenador del conjunto ourensano.

Te puede interesar