La directiva del Ourense asegura que era necesaria 'unha reestructuración moi grande' con una situación 'precaria'

Pereira: 'O futuro pasa polo traballo coa canteira'

Aníbal Pereira se dirige a los asistentes durante la presentación del proyecto. (Foto: miguel ángel)
El Auditorio Municipal fue el escenario en el que la directiva de Club Deportivo Ourense presentó las bases sobre las que pretende construir su trabajo con la cantera.
El director general del club, Aníbal Pereira, tiene claro que 'esta é a verdadeira aposta do clube. O futuro pasa pola canteira', y añadía que 'imos darlle máis importancia o traballo educativo que o deportivo. Temos que traballar moito na formación humana da nosa canteira'.

El nuevo proyecto aterriza en un club con serios problemas económicos, escaso apoyo social y en categorías por debajo de las expectativas tanto en el primer equipo como en la cantera. Pereira tiene claro que el trabajo por realizar es enorme: 'Co pouco diñeiro co que contamos e cos problemas que temos vai ser todo moi complicado pero ó primeiro equipo temos que metelo en Segunda B sexa como sexa. Aínda que sexa a forza'.

Aumentar los recursos es uno de los objetivo: 'Traballaremos moi duro coa campaña de socios e tamén coas empresas. Si en Ourense hay unhas 1.500 empresas non é normal que co clube só colaboren 40. Imos recorrer as rúas. A idea é facer algo como o que fai o COB. Despois sairá mellor ou peor pero hai que facer cousas'.

La cantera no está en mejor situación: 'Tiñamos que facer unha reestructuración moi grande no clube. En moitos caso con dor no corazón porque é xente que levaba moito tempo colaborando pero necesitamos xente cun nivel de preparación máis alto'. Y añadía que 'a cantera do clube está nunha situación precaria. Só temos dous equipos en categorías rexionais, o nivel que poden ter clubes como o Santa Teresita, con todo o respeto'.

Ex jugadores como Adolfo, Pichi o Agustín se incorporarán a la cantera para trabajar con las categorías iniciales. Los responsables de la cantera serán Diego Sarabia y Milucho.


IDEAS NOVEDOSAS

Entre las novedades que pretende implantar el club en los equipos de la cantera hay un carnet por puntos que controle el comportamiento del jugador: 'É algo que inventou o Osasuna e que outros clubes tamén queren utilizar. Os monitores e os entrenadores controlarán os rapaces e os mellores, os que teñan o carnet intacto, terán un premio o final da tempada que podría ser una semana traballando con algún clube punteiro como podería ser o Arsenal'.

Otra de las novedades será la de los entrenamientos en inglés. 'Darémoslles dous ou tres meses os entrenadores pero despois todos os entrenos serán íntegramente en inglés', asegura Pereira.

Abrir escuelas deportivas en otros concellos ourensanos es otra de las intenciones de un club obligado a reconstruirse y que comienza el proyecto con ganas de conseguirlo. Los frutos tardarán en llegar pero la directiva no tiene dudas de que empezar a sembrar es el único camino.

Te puede interesar