El entrenador del Barbadás, al que le pusieron la renovación encima de la mesa, aseguró que 'pensar en positivo ás veces significa dar un paso atrás'

Regal medita su continuidad

Jorge Regal, repartiendo petos en el arranque del proyecto en Tercera, en julio de 2012. (Foto: XESÚS FARIÑAS)
El Barbadás cerrará el domingo por segundo curso consecutivo una temporada de ensueño. Si hace 12 meses había cosechado un histórico ascenso a la Tercera división del fútbol nacional ahora certificó en esta categoría y a falta de una jornada para el cierre de la liga la permanencia matemática en el exigente grupo gallego.
El domingo en Vilalonga el primer equipo echará el telón a la temporada 2012-2013 pero la entidad con sede en Os Carrís ya está pensando en futuro. En la directiva que preside José Manuel Fernández tienen claro que el nuevo proyecto en el segundo año en Tercera debe seguir dirigiéndolo desde el banquillo Jorge Regal, pero el técnico ourensano tiene por el momento su futuro en el aire. Anteayer se reunió con el presidente José Manuel Fernández para hablar de futuro y el entrenador pidió unos días para responder a la oferta de continuidad lanzada desde el club, y es que Regal está meditando su continuidad: 'Onte falamos -refiriéndose a la conversación del lunes con el presidente-, e as reunións con el van de maravilla porque sempre ve as cousas positivas. Está encantado co noso traballo pero quedamos en que me daría unhos días de reflexión. Non teño oferta ningunha doutro clube, nen tanteei nada, pero si teño claro que neste equipo comeza un ciclo novo. Hai que estudiar se a este equipo se lle pode sacar máis, ¿e se as cousas empezan a ir mal?, porque o ano que ven non vai a ser o mesmo a nivel de resultados. Por comodidade, diría que si á miña continuidade, esta situación é envidiable nun clube cercano e no que me sinto moi a gusto, pero non quero acomodarme'.

Y añade: 'Este ano sufrín moito, vivín a tempada con moita tensión. Non é so a situación de partido se non tamén a semanal. Cando alcanzas á meta ves que merece a pena, pero pensar en positivo ás veces significa dar un paso atrás. O Barbadás necesita dentro do grupo algunhos cambios e poden pasar por buscar novos retos, por buscar alternativas a nivel de grupo'.

E insiste: 'Quedamos nunhos días de reflexión pero a verdade é que se obligatoriamente tivera que dar unha resposta despois do partido co Ferrol tería claro que diría 'déixoo'. Sufrín moitísimo porque sempre se dan por feito as cousas: a tempada pasada según a xente deberíamos haber ascendido con dous meses de adiante e ser campións un mes antes do remate de liga, sen embargo non garantimos o título ata a derradeira xornada. Este ano tamén se falaba de que xa hai un mes estabamos salvados, pero tiña medo porque na primeira volta apenas sumamos naqueles últimos partidos e agora levamos tamén catro derrotas seguidas. ¿Futuro? Cos catro primeiros perdemos os dous partidos e saes xa con 24 puntos perdidos; o máximo goleador foi Rafita, que xogou media liga... Os clubes que son pequenos económicamente deben facerse grandes por outro lado e eiquí o segredo foi ter un grupo amplo de xogadores en disposición de competir, doutra maneira non se conseguiría paliar as baixas de César, Jaime, Martín Pérez e a marcha de Walter Martín'. Las cartas están sobre la mesa pero la solución del futuro de Jorge Regal está en el aire.

Te puede interesar