O Grupo Inmobiliario de NCG Banco multiplica por catro as vendas no primeiro trimestre e alcanza os 65,3 millóns

Destaca que estas operacións reducen provisións polo 'ladrillo' e apunta que financia a construción de 18.922 vivendas en Galicia
O Grupo Inmobiliario de NCG Banco, integrado na Unidade de Xestión de Activos Singulares (UGAS), multiplicou por catro o valor das vendas de inmobles logradas no primeiro trimestre do ano, en relación ao mesmo período de 2011, ao pasar de 14,9 millóns de euros a 65,3 millóns (un 338% máis).

Nun comunicado, o banco que preside José María Castellano indicou que, se se engade a venda de vivendas a través de acordos con promotores a cifra aumenta a 175 millóns de euros, un 41,1% máis que un ano antes.

A entidade destacou que estes resultados 'melloran a tendencia do exercicio 2011', un ano no que o Grupo Inmobiliario obtivo unha facturación de 175 millóns pola venda de 1.226 inmobles, un 8% máis que en 2010. Ademais, permiten 'mellorar o balance, reducir provisións asociadas a inmobles en carteira e, ao mesmo tempo, cumprir cunha das funcións principais: proporcionar financiamento a particulares'.

De feito, o banco subliña que financiou a compra do 55% dos inmobles propios que foron vendidos no que vai de 2012. A actividade hipotecaria global, concreta, inclúe venda de inmobles propios, de promotoras con acordos de comercialización co banco e crédito hipotecario habitual para familias pola compra de inmobles alleos. Este último punto supón o 95% do crédito.

NCG Banco expuxo que a actividade do Grupo Inmobiliario comezou en 2011, co fin de 'unificar a xestión e comercialización' da carteira de inmobles. Está integrado por 160 profesionais, que puxeron en marcha un modelo de funcionamento e organizativo que 'empezou a ofrecer os seus primeiros resultados' na segunda metade de 2011'.

Entre as iniciativas, a entidade mencionou o financiamento a promotores. En relación a isto indicou que na actualidade financia a construción de 18.922 vivendas en Galicia, o que sostén 28.000 postos de traballo directos e indirectos. Tamén apuntou que se crearon liñas de colaboración con promotores para comercializar os seus inmobles nas mesmas condicións que os do propio banco.

WEB PARA ACTIVOS INMOBILIARIOS

O Grupo Inmobiliario foi responsable do lanzamento de campañas comerciais e descontos en vivendas que o banco ten en carteira, da ampliación do número de activos en venda e a creación dunha web específica para estas operacións (www.escogecasa.es, con 7.150 inmobles do banco e promotores externos e con 3,8 millóns de páxinas vistas).

Por último, a entidade destacou a posta en marcha dunha operativa multicanle coa que a comercialización de inmobles se apoia no labor dun equipo comercial propio, da rede do oficinas, e da rede de axentes da propiedade inmobiliaria cos que hai acordos de colaboración.

Te puede interesar