Inaugurou 240 tendas en 54 países

Inditex gaña 1.674 millóns en nove meses e crea máis de 8.000 empregos


Inditex rexistrou un beneficio neto de 1.674 millóns de euros durante os nove primeiros meses do seu exercicio fiscal (dende o 1 de febreiro ao 31 de outubro), o que supón un aumento do 1% respecto ao mesmo período do exercicio anterior, informou este mércores a compañía téxtil galega.




As vendas do grupo situáronse en 11.925 millóns de euros, cun crecemento do 5%. Excluído o efecto do tipo de cambio, as vendas incrementáronse un 8%. A marxe bruta, pola súa banda, creceu un 4%, ata 7.141 millóns, e representou o 59,9% das vendas.

O beneficio bruto de explotación (Ebitda) foi de 2.776 millóns de euros, mentres que o resultado neto de explotación (Ebit) se situou en 2.148 millóns, practicamente en liña cos obtidos no mesmo período do ano pasado.

Os gastos operativos mantivéronse baixo 'estrito control' durante o período, para finalizar cun crecemento do 7%, principalmente como resultado da nova superficie comercial aberta. Ao mesmo tempo, inclúense todos os gastos de lanzamento de novas tendas.

O director de Mercado de Capitais de Inditex, Marcos López, mostrouse satisfeitos co desempeño nos nove primeiros meses do exercicio 2013, xa que o crecemento das vendas en superficie comparable se mantén 'sólido'.

'Alcanzamos un crecemento de vendas do 8% a tipos de cambio constantes contra un comparable moi esixente do 17%. O impacto das divisas neste período foi dun menos 3%', sinalou López, quen destacou que todas as liñas da conta de resultados presentan crecemento composto nos dous últimos anos de dobre díxito.


8.000 EMPREGOS NO MUNDO, 800 EN ESPAÑA

Nos últimos doce meses, Inditex creou máis de 8.000 novos postos de traballo en todo o mundo e en torno a 800 en España. O equipo total do grupo a 31 de outubro de 2013 situouse en 124.880 persoas.

Respecto ao inicio do cuarto trimestre, o crecemento das vendas en tenda a tipos de cambio constantes entre o 1 de novembro e o 8 de decembro foi do 10%.

Inditex destacou que a campaña outono-inverno vén influenciada 'significativamente' pola evolución das vendas durante a época navideño e as rebaixas de fin de tempada, debido ao elevado volume de vendas do devandito período.

Así mesmo, a compañía continuou a extensión da canle de venda 'online', co lanzamento no mercado ruso das tendas en Internet de cinco dos seus formatos comerciais (Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius e Oysho). Así mesmo, Zara ten previsto o inicio da venda 'online' para o próximo ano en Corea del Sur e México.


240 NOVAS TENDAS EN 54 PAÍSES

Nos nove primeiros meses do exercicio, o grupo proseguiu co seu ritmo de aperturas e inaugurou 240 tendas en 54 países, o que sitúa a cifra global de establecementos a 31 de outubro en 6.249, distribuídos en 86 mercados.

Inditex proseguiu a implantación da nova imaxe das diferentes marcas en tendas máis grandes. Así, se ampliaron máis de 100 'flagships' e introduciuse a nova imaxe nas localizacións máis relevantes.

Entre as máis recentes destacan as realizadas por Zara en Nova York (no coñecido edificio Flatiron, na confluencia da Quinta Avenida coa rúa Broadway), Amsterdam (na céntrica rúa Kalverstraat da capital holandesa), Frankfurt (Börsenstrasse), Beijing (The Place), Shanghai (en Nanjing West Rd., a primeira tenda Zara aberta na China continental) ou Río de Janeiro (Riosul). Neste período destaca tamén a inauguración das primeiras tendas de Zara Home en Canadá, Suecia, Indonesia, Honduras e Thailandia.

Ao longo do exercicio, o número de tendas en Europa incrementouse en 79, ata chegar a 4.545 establecementos; en 54 no continente americano (ata 536 tendas) e en 107 en Asia e o resto do mundo (sumando en total 1.168 establecementos nesta área).

Te puede interesar