PSA Peugeot-Citroën aumenta un 13% as súas vendas mundiais en 2010, ata 3,6 millóns de unidades

O grupo automobilístico francés PSA Peugeot-Citroën rexistrou un volume mundial de vendas de 3,6 millóns de unidades durante o pasado exercicio, o que supón un aumento do 13% en comparación coas cifras do ano precedente, informou a compañía nun comunicado.
A corporación que preside Philippe Varin resaltou que este crecemento das súas matriculacións lle permitiu manterse como o primeiro grupo por volume de vendas en Francia e apuntou que as súas marcas Peugeot e Citroën ocuparon a cuarta e a sexta posición no ránking europeo en 2010.

O responsable das dúas compañías de PSA, Jean-Marc Gales, sinalou que este crecemento das súas vendas internacionais se produciu no segundo centenario da compañía e se mostrou satisfeito tanto polo crecemento global coma 'pola calidade' dos resultados.

Por marcas, Peugeot matriculou 2,14 millóns de vehículos en todo o mundo entre xaneiro e decembro de 2010, o que se traduce nun incremento do 16,2% en comparación coas cifras rexistradas no ano anterior.

Do seu lado, Citroën contabilizou en 2010 unha cifra comercial de 1,46 millóns de unidades en todos os mercados nos que se atopa presente, o que supón unha progresión do 8,4% respecto aos volumes logrados en 2009.

Por rexións, o grupo galo vendeu 2,19 millóns de automóbiles en Europa o ano pasado, un 1,7% máis, mentres que en Latinoamérica as súas entregas se situaron en 294.300 unidades neste período, o que representa unha suba do 26,6%.

PREVISIÓNS

Así mesmo, o consorcio PSA Peugeot-Citroën comercializou 375.600 automóbiles no mercado chinés durante o pasado exercicio, o que se traduce nunha progresión do 37,9% en comparación coas cifras de 2009.

Para 2011, a compañía prevé que o mercado europeo experimente unha estabilización, mentres que en Rusia, China e Latinoamérica a súa perspectiva é máis optimista, xa que estima que nestas rexións as cifras de vendas continúen crecendo. Neste contexto PSA confirma o seu obxectivo de que preto do 50% das súas vendas mundiais se xeren fóra de Europa en 2015.

Te puede interesar