ECONOMÍA

Alvariño convocará "de inmediato" á xunta directiva da CEG para avaliar o proceso electoral

O presidente da Confederación de Empresarios de Galicia encargou un informe xurídico para ter claro o calendario, que se fixará en función do que determinan os estatutos

Ourense, junto con Pontevedra, fue el principal apoyo de José Manuel Fernández Alvariño para alcanzar la presidencia de la Confederación de Empresarios de Galicia (CEG) pero este martes lo perdió. Los representantes de Ourense en la junta directiva de la CEG se sumaron a los de Coruña, Lugo, algunos miembros de Pontevedra y la mayoría de las organizaciones sectoriales para instar la convocatoria urgente y conjunta del comité ejecutivo y junta directiva de la patronal gallega el próximo día 27, así como la asamblea general, para acordar la revocación del presidente de la CEG y de cualquier otro cargo con responsabilidad económica. Citan para ello articulado de los estatutos de la CEG en lo que tiene toda la forma de una moción de censura.

Fernández Alvariño, que estima que os comicios se poderán celebrar ao redor de xaneiro, encargou un informe xurídico para ter claro o calendario, que se fixará en función do que determinan os estatutos da patronal galega.

Fontes da CEG sinalaron que a xunta directiva prevista para este luns foi anulada tras o anuncio de convocatoria de eleccións, tras un novo encontro do comité executivo o venres ao que deron plantón os presidentes da Coruña e Lugo.

Sobre a nova xunta, sinalaron que será "de inmediato", pero que aínda non se convocou á espera do mencionado informe, e que unha vez se acorde o día debe comunicarse con polo menos unha semana de antelación.

Te puede interesar