El BNG pone a la Casa da Xuventude como ejemplo del “enchufismo' de Feijóo

El BNG miró ayer hacia la juventud para pedirles su apoyo y poder 'facerlle fronte ás políticas que están acabando co seu futuro, destruíndo o noso país', en palabras de la cabeza de lista por Ourense, Tareixa Paz.
Los nacionalista se dieron cita con un grupo de jóvenes frente al edificio de la Casa da Xuventude, un lugar que 'representa o enchufismo do Goberno do PP, porque a curmá do señor Feijóo é a encargada de deshacer o excelente traballo de Benito Losada'. Así se pronunció el representante juvenil Iago Gómez, que criticó la 'represión que nos impide en moitas ocasións celebrar reunións'.
A las puertas del recinto aseguraron que el partido nacionalista está preparado para 'comezar a traballar para que os mozos mellor formados da nosa historia non teñan que saír fóra', según explicó Tareixa Paz, puesto que tienen derecho a 'poder vivir e traballar na súa terra'.
Paz se refirió también a las declaraciones de Alfonso Guerra -'nacionalismo y socialismo son incompatibles'- asegurando que 'só hai que terlle medo a falta de democracia'.

Te puede interesar