Una hija de la gerente del Sergas trabaja en la consultora que valora a las empresas aspirantes

El contrato del hospital vigués, otra adjudicación controvertida

A la izquierda, Rocío Mosquera, gerente del Sergas. (Foto: Archivo)
La política de contratación de la Xunta y la supuesta relación de las empresas con personas cercanas al PP vuelven a ser motivo de controversia política.
El líder socialista Manuel Vázquez situó ayer en el Parlamento y ante el presidente de la Xunta, a la Consellería de Sanidade, que dirige Pilar Farjas, como protagonista de una posible irregularidad en la construcción del nuevo hospital de Vigo. Antes de desvelar detalles, Vázquez citó antecedentes para esa acusación hacia el Sergas, con casos de 'opositores que se examinan a si mesmos, marido de la Subdirectora Xeral de Recusos Humanos que aproba de primeiro as oposicións, cuñada do marido é a primeira entre 10.000 opositores, o marido da xerente do Sergas é nomeado xefe de servizo do Complexo Hospitalario de Santiago (CHUS), no medio dun escándalo tremendo', un cuadro que describió ante Núñez Feijóo pero sobre todo de la conselleira Pilar Farjas. Manuel Vázquez se dirigió directamente a ella: 'Ollo, señora conselleira¡ Ten unha familiar da xerente do Sergas moi preparada', le advirtió con ironía para, a continuación, implicar a una hija de la gerente del Servizo Galego de Saúde, Rocío Mosquera. 'Na consultora que vai adxudicar o hospital de Vigo traballa a filla da xerente como asesora', soltó Vázquez ante la conselleira, que respondió desde su escaño con gesto de reprobación.


'É UNHA CALUMNIA'

En su réplica el presidente de la Xunta no respondió a la acusación del jefe de filas de los socialistas, por lo que este volvió a preguntarle sobre el particular en su segunda intervención. Fue entonces cuando Pilar Farjas aprovechó para redactar una nota manuscrita que hizo pasar de conselleiro en conselleiro hasta llegar a Alberto Núñez Feijóo.

'Esa persoa (la gerente del Sergas), segundo me informan, ten unha filla que traballa nunha consultora antes de tomar posesión e, ademáis, no departamento de automoción, non no sanitario', replicó Feijóo, calificando de 'calumnia' la acusación de Vázquez, al que reprochó 'mentir continuamente'.

El PSdeG explica que la consultora Price Waterhouse Coopers, en la que trabaja la hija de la gerente del Sergas, recomendará a la Xunta la oferta que, según la firma, debe construir el hospital, un contrato de 450 millones de euros, 'unha cuestión que sería anecdótica se non fora por todo o que a xerente trae de atrás noutros casos'.

Tal y como destacaron los socialistas, el caso cobra mayor relevancia a la vista de 'os numerosos contratos da Xunta con empresas vinculadas a xente do Partido Popular. Non pode ser que en todos os contratos haxa un familiar ou persoas destacadas do Partido Popular'. Los socialistas apuntan que 'nós sabemos que entre mañá (por hoy) ou pasado se vai resolver a adxudicación do hospital de Vigo', pero prevén disputas 'porque parte do Goberno quere adxudicarllo a unha empresa e outra parte a outra'. 'Acabará coma o escándalo da autovía da Costa da Morte, con informes contradictorios', auguran los socialistas.

Te puede interesar