Gadisa aumentou 2,7% a súa facturación en 2011 e atinxiu 937 millóns de euros

A cadea galega de supermercados do grupo Gadisa aumentou en 2,7% a súa facturación no ano pasado, que ascendeu a 937 millóns de euros, informaron hoxe fontes da firma distribuidora galega, que declinaron informar sobre os beneficios ou perdas obtidas.
Ao ser preguntado sobre a situación de beneficios ou perdas, un voceiro da empresa limitouse a indicar que non o divulga por 'política da empresa'.

O grupo destinou 25,24 millóns de euros a investimentos, principalmente a apertura, ampliación de puntos de venda e a construír un centro loxístico en Medina del Campo (Valladolid), sinala Gadis nun comunicado.

Iso permitiu a Gadisa incrementar en 7.861 metros cadrados a superficie comercial de supermercados propios, que atinxe os 180.784 metros cadrados en total.

A compañía xerou 168 empregos directos en 2011 e alcanzou uns fondos propios de 162,94 millóns de euros.

Ademais, incrementou 27% a cifra de investimentos, que ascendeu a 25,24 millóns de euros, destinados principalmente á apertura de oito puntos de venda propios e franquías, á ampliación e modernización de estabelecementos xa existentes e á construción dun centro loxístico en Medina del Campo.

Gadisa sumaba, no día 31 de decembro de 2011, 212 supermercados propios da marca Gadis, 12 de Cash Ifa e 162 estabelecementos da franquía Claudio en Galicia e Castela e León.

A compañía destaca que continúa apostando por un modelo comercial baseado en ofrecer en todos os seus puntos de venda unha ampla variedade de produtos a prezos moi competitivos, con preferencia por marcas recoñecidas, produtos frescos de alta calidade e un servizo de atención ao público profesional e personalizado.

A peche de 2011 contaba cun cadro de persoal composto por 6.306 traballadores, dos que 193 ascenderon internamente e 446 dispón de horario adaptado ás súas necesidades familiares.

Te puede interesar