A oficina de información ao consumidor da Coruña atendeu 50 consultas diarias e tramitou 1.349 queixas e denuncias

A maioría están relacionada cos sectores das telecomunicacións, banca e electricidade

A Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) da Coruña atendeu unha media de 50 consultas diarias e tramitou 1.349 queixas e denuncias, segundo informou o tenente de alcalde de Emprego e Empresa, Luisa Cid, na presentación da memoria do ano pasado.

A maioría das consultas xestionadas, un total de 18.032, estiveron relacionada cos sectores das telecomunicacións, a banca e a electricidade.

Na presentación do documento, Cid destacou que, respecto a 2012, tanto o número total de consultas como o de queixas e denuncias baixou un 35% e 19%, respectivamente, descensos que vinculou coa "menor presenza de casos relacionados co sector bancario", segundo explicou a edil.

En concreto, precisou que o número de reclamacións por participacións preferentes e subordinadas caeu un 77% con respecto ao 2012. Por outra banda, o informe da OMIC recolle que o 90% das reclamacións e o 91% das consultas xestionadas pertencen ao sector servizos, un ámbito que inclúe campos como gas, auga, luz, axencias de viaxes, banca, seguras, alugueres, comercio electrónico ou venda a distancia.

Ademais, as telecomunicacións, a banca e a electricidade son os ámbitos que acaparan a maior parte das queixas. Incumprimentos de ofertas, altas fraudulentas e cobramento de servizos non contratados foron en 2013 os temas máis frecuentes de consultas e reclamacións en telecomunicacións.

Te puede interesar