Caride invita al Concello a solucionar licencias urbanísticas adaptando las normas

La conselleira de Política Territorial, María José Caride, mantuvo ayer una comida con constructores de la villa y otros colectivos sociales. Afirma que existe solución a la parálisis urbanística que registra el municipio de Verín debido a la anulación del planeamiento por el Tribunal Supremo en febrero del 2007.
’A única vía é que o Concello traballe arreo na elaboración do novo planeamento é, paralelamente e transitoriamente, facer modificacións puntuais sobre a normativa vixente de 1986 para adpatala á Lei do Solo’, expuso.

Caride valora que el Concello ’está enrredando’ pues, añade, la Xunta no puede elaborar una normativa transitoria ya que ’é competencia municipal con a única solución que hai, que é a citada. Se poden arranxar problemas concretos urbanísticos tramitando ditas modificacións puntuais da norma mentres elaboran o novo documento’.

Reuniones

Recordó que Urbanismo mantuvo seis reuniones con representantes de la institución local mientras que el director Xeral, Ramón Lueje, se desplazó dos veces a la villa el año pasado para brindar alternativas.

La conselleira dijo que Política Territorial financia el 100 por 100 de los planeamientos en los concellos que ’teñen anulado ou suspendido o plan e, de feito, xa lle comunicamos ó Concello que teñen a subvención que pediron’.

El presidente de la Asociación de Constructores, Rafael López, manifestó tras el encuentro que ’nos quedamos como estábamos. Non sabemos aínda cal é a solución e o sector sigue en declive’.

Te puede interesar