Laura Seoane, hija del alcalde de Verín, presenta su renuncia a la plaza en el Concello

photo_camera Concello de Verín. (José Paz)
Gerardo Seoane afirma que “o que se está vendo neste proceso despois de todo é que non se aprecian motivos suficientes para que sexa ilegal”

Laura Seoane, la hija del alcalde de Verín Gerardo Seoane, presentó esta mañana su renuncia al puesto de trabajadora social que había logrado en el Concello. El escrito, según informan desde la entidad local, fue recibido a través del registro electrónico.

Laura Seoane expone que “tras verme incursa nun conflito de terribles proporcións que me trascenden, dominado por intereses políticos que intúo só buscan causar o maior dano posible a determinadas persoas moi cercás, e no que me vexo utilizada como arma arroxadiza para atacar directamente a membros da miña familia, renuncio a continuar como aspirante no proceso de selección para a praza de traballador social do servizo municipal de dependencia”.

Gerardo Seoane afirma que “o que se está vendo neste proceso despois de todo é que non se aprecian motivos suficientes para que sexa ilegal”. Destaca que “dende a entidade local se actuou con unha neutralidade total, poñendo a disposición da comisión todo o pertinente”. Sostiene además que este hecho “estase trasladando a unha esfera política cando a realidade non é esa”. “Aínda que o procedemento foi correcto, foi machacada por ser filla de quen é”, añade Seoane que recalca en todo momento que la neutralidad ha sido el pilar fundamental del procedimiento.

La polémica comenzó cuando la CIG de Verín informaba que, de un total de 14 aspirantes que se presentaron al examen que formaba parte del proceso de selección, solamente una de las candidatas, Laura Seoane, aprobó la prueba acertando la totalidad de las preguntas, mientras que el siguiente candidato que más acertó tenía 15 preguntas correctas.

El Concello de Verín convocó una comisión de control con presencia sindical para revisar el proceso selectivo y a espera de reunirse el próximo jueves, parece que se habían detectado ciertas anomalías

Te puede interesar