La ocupación hotelera alcanza el 100% este fin de semana en Verín

s3.laregion.archivo.202309__MPF4325.JPG_web
photo_camera Expectación en la presentación del Rally da Agua-Transibérico, en Verín. (Foto: Martiño Pinal).
La celebración del Rally da Agua-Transibérico y el Festival de Cortos posicionan la comarca en el mapa 

Con la partida de los veraneantes y la vuelta a la rutina, el mes de septiembre suele ser difícil para el sector hostelero y hotelero. En cambio, este fin de semana, la villa del Támega afronta unos días cargados de actividad que repercutirán positivamente en la economía local. Y es que se está celebrando en la villa la octava edición del Festival Interancional de Cortos (FIC) Vía XIV de Verín, que acaba el sábado, y llega a la comarca el Rally da Agua-Transibérico, que unirá España y Portugal los días 15 y 16 de septiembre. 

Dos eventos, junto con otros asuntos privados, que han llenado los hoteles de Verín. “Temos todo cheo, e as reservas son feitas todas por internet, así que imaxinamos que é xente de fora que vén a algún acontecemento aquí”, señalan desde el Hotel Villa de Verín. También tienen ocupadas todas las habitaciones en la Morada do Cigarrón, quienes aseguran que hay un “popurrí, algúns están participando no Festival de Curtas, outros veñen ao rally, outros teñen algún evento privado… O importante é que estamos cheos nestas datas”, dicen. 

Esta afluencia de visitantes también repercute en otros establecimientos de la comarca, como es la casa rural Retiro do Conde de Vilaza (Monterrei), donde “xa temos algunhas reservas, é certo que temos aínda habitacións libres, pero pinta ben”, explican. En este espacio también se encuentra el restaurante O Segredo do Retiro, donde también ya hay varios servicios completos y reservas sueltas. 

A nivel hostelería, se espera “traballar ben durante todo o fin de semana”, anotan los hosteleros. “Cando hai actividades e eventos, sempre é un atractivo para que a xente vaia a tomar algo ou a comer e cear pola vila”, añaden. Así, en O Regueiro da Cova ya tienen su sala prácticamente llena. Eso sí, “levamos toda a semana con bastantes comidas a verdade, está funcionando ben setembro”, puntualizan desde el restaurante. 

De esta manera, los eventos repercutirán positivamente en la villa, aunque Gerardo Seoane, alcalde de Verín, afirma que “non buscabamos unha repercusión directa na economía local, algo que confiamos que si que se produza porque vai a vir moita xente, pero cando nos sumamos a esta iniciativa foi porque aquí non hai nada de iso, e cremos que é interesante, e que se poida repetir nos anos”.

Impulso a zonas de Oímbra y Vilardevós

Más allá de la promoción que se hará de la villa del Támega, el Rally da Agua-Transibérico también llevará a los amantes del motor a los concellos de Oímbra y Vilardevós. Y como dice Seoane Fidalgo, “o importante é posicionarnos no mapa e que veña a xente”. Con él coinciden Ana Villarino y Eva Pérez, regidoras municipales de Oímbra y Vilardevós, respectivamente. 

“Sempre que se fale de nós é positivo. Darase a coñecer Oímbra e as aldeas polas que pasa o rally: A Granxa, Casas dos Montes e Bouses, aldeas nas que seguramente a xente acabe consumindo nos bares”, anota Villarino, quien apoya todas las iniciativas que se hagan en el municipio, ya que “é a maneira de que a xente que non nos coñece nos localice no mapa e, iso, sempre nos posiciona”. 

Por su parte, Pérez Gamote, también apuesta por estas iniciativas, las que podrían combinarse con el turismo. “Aquí temos moito que ver, estamos mellorando as rutas do Contrabando e a área de A Cidadella para que os veciños e turistas poidan desfrutar destes espazos”, apunta, considerando que el paso de un tramo por el municipio es “moi positivo, os rallies moven moita xente, e todo o que sexa atraer xente ao noso concello e que poidan coñecelo é fabuloso”. 

Te puede interesar